سامانه ثبت‌نام متقاضیان نوسازی ناوگان حمل و نقل کالا افتتاح شد

    کد خبر :717597

صبح امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی سامانه ثبت‌نام متقاضیان نوسازی ناوگان حمل و نقل کالا رونمایی شد.

در این مراسم معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: زمانی که وارد این سامانه می‌شویم مراحل وارد کردن اطلاعات کامیون 6 مرحله است.

وی توضیح داد: متقاضی واردات باید ثبت‌نام را انجام دهد و 4 گروه می‌توانند برای واردات کامیون‌های با عمر بالای 3 سال اقدام کنند که این 4 گروه شامل سازنده‌های داخل، شرکت‌های توانمند حمل و نقل،‌شرکت‌های واردکننده دارای مجوز از وزارت صمت و افراد حقیقی و حقوقی هستند.

فرامرز مداح توضیح داد: کسانی که خود مالک ناوگان هستند و تا پیش از این ناوگان فرسوده دارای پیمایش داشتند، حدود 53 هزار نفر هستند که از طریق VIN خودرو امکان ثبت‌نام دارند.

وی تأکید کرد: در این مدل استعلام‌های مختلف بابت صحت اطلاعات داده شده انجام می‌شود، موبایل باید حتماً با کدملی فرد متقاضی همخوانی داشته باشد و به نام متقاضی باشد.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توضیح داد: مرحله بعد ثبت سفارش است که ما برند خودرو، سن و استانداردها را کنترل می‌کنیم و سپس واردات آغاز می‌شود.

مداح افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت این موارد را به صورت اتومات کنترل می‌کند سپس مرحله شماره‌گذاری انجام می‌شود و سپس فهرست این کامیون‌ها به سازمان راهداری اعلام می‌شود تا کارت هوشمند دریافت کنند.

به گزارش فارس،وی اضافه کرد: در این مدل نوسازی ناوگان فرد با وزارت صمت و سامانه تجارت، گمرک جمهوری اسلامی ایران و سامانه گمرک و سامانه مرتبط با سازمان راهداری مرتبط است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید