سواستفاده سارق سابقه دار از بالکن منازل

  • حوادث
  • دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۷:۳۱
    کد خبر :713919

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری گفت: هجدهم دی ماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل جهت رسیدگی تخصصی از کلانتری ۱۴۶ حکیمیه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی واصل گردید.

پس از انجام تحقیقات مقدماتی مالباخته اظهار داشت: ساعت ۶ صبح پانزدهم دی ماه از منزل خارج و به شهرستان رفته و در ساعت ۲۱۳۰ شانزدهم دی ماه پس از بازگشت با مسدود شدن درب واحد خود از داخل و قرار گرفتن مبل پشت آن روبرو که پس از تلاش فراوان نهایتاً وارد منزل می‌شود که با بهم ریختگی اسباب و اثاثیه و تخریب گاو صندوق متوجه سرقت از منزلش شده و اینکه سارق یا سارقان از طریق حیاط خلوت وارد بالکن شده و پس از ورود به داخل منزل اموالی از قبیل: طلاجات، سکه، وجه نقد و ارز خارجی به ارزش تقریبی ۴۰ میلیون تومان را به سرقت برده اند.

کارآگاه نثاری افزود: کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل جهت بازدید محل سرقت اعزام و در همین راستا با بهره گیری از شیوه‌های علمی و نوین کشف جرم موفق به شناسایی سارق به هویت کامران ۴۳ ساله که از مجرمان سابقه دار می‌باشد می‌شوند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: کارآگاهان با پیگیری‌های صورت گرفته و در اقدامات پلیسی متوجه می‌شوند کامران در اردیبهشت ماه سال ۹۸ به جهت محکومیت‌های کیفری در حال تحمل حبس در زندان می‌باشد. بلافاصله پرونده جهت کسب تکلیف بنظر مقام قضایی رسیده و با تحویل گرفتن وی صراحتاً به بزه انتسابی معترف و اذعان داشت در خلال مدت زمانی که با قید وثیقه آزاد بوده مرتکب چند فقره سرقت از منازل شهروندان در سطح شهر تهران شده و قادر به شناسایی محل‌های سرقت است.

به گزارش میزان،رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با هدایت و راهنمایی متهم در مجموع ۳ فقره سرقت منزل به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان با شیوه و شگرد بالکن روی کشف و پس از تکمیل تحقیقات حسب خواسته مقام قضایی متهم با صدور قرار جدید به زندان معرفی گردید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید