پرداخت وام ۵۰۰ میلیون تومانی به کارفرمایان

  • اجتماعی
  • دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۴:۵۰
    کد خبر :713843

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرتضی بختیاری امروز در مراسم پویش جنبش اساتید بسیجی ایران گفت: اقدام بموقع اساتید بسیجی کار ارزشمندی برای ایجاد اشتغال زنان سرپرست خانوار است.
وی افزود: توسعه اشتغال خانگی می‌تواند بخشی از معضل بیکاری را به خصوص برای زنان سرپرست خانوار برطرف کند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خطاب به جنبش اساتید ایران گفت: این نیتی که برای اشتغال خانگی دارید بسیار مهم است و کمیته امداد هم در کنار شماست.
آقای بختیاری گفت: اگر کارفرمایان ۱۰ نفر از مددجویان کمیته امداد را مشغول به کار کنند، ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کنیم.
وی با اشاره به هفته اکرام هم گفت: شهروندان می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ به افراد یتیم در هر شهرستانی که صلاح می‌دانند، کمک کنند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: کمیته امداد در حال حاضر ۷۱۰ هزار و ۲۹۵ حامی فعال دارد که حدود ۲۹۴ هزار یتیم را حمایت می‌کنند و تنها در سال گذشته ۹۱۱ میلیارد تومان این خیران به افراد یتیم کمک کردند و ۲۴ هزار و ۴۳۲ یتیم داریم که برای آن‌ها به دنبال حامی هستیم.
آقای بختیاری یادآور شد: با شیوع کرونا نیز تعدادی از افراد تحت پوشش کمیته امداد شغل خود را از دست دادند، اما با کمک‌های بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بخشی از مشکلات آن‌ها را برطرف کردیم.
وی افزود: به افرادی هم که زیرپوشش کمیته امداد نیستند و به دلیل شیوع ویروس کرونا شغل خود را از دست دادند، ۱۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید