سامانه ضدعفونی گوشی‌های سامسونگ آمد

    کد خبر :697610

سامسونگ به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اعلام کرده که با بهره‌گیری از سرویس جدید Galaxy Sanitizing، گوشی‌های گلکسی را در بسیاری از کشورهای جهان به صورت رایگان ضدعفونی خواهد کرد.

همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان، شرکت های تکنولوژی نیز همچون بسیاری دیگر از دست‌اندرکاران فعال در صنایع مختلف سعی دارند با بهره گیری از جدیدترین نوآوری و فناوری های خود، زنجیره انتقال و شیوع این ویروس خطرناک را قطع کرده و احتمال انتشار آن را به صفر برسانند.

حالا به تازگی شرکت سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان اعلام کرده که با بهره گیری از سرویس جدید Galaxy Sanitizing Service گوشی های هوشمند گلکسی را در ۱۹ کشور جهان به صورت رایگان پاک و ضدعفونی خواهد کرد.

گفته می شود این سرویس در مراکز و نمایندگی های رسمی سامسونگ ارائه خواهد شد و انتظار می رود تا اطلاع ثانوی به صورت رایگان به کاربران سرویس دهی و خدمات رسانی کند.

بر اساس گزارش وب سایت SlashGear، بهره گیری از این سرویس به کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ این امکان را می دهد بدون استفاده از هیچ گونه مواد شیمیایی تنها با استفاده از نور فرابنفش UV-C light گوشی های خود را تمیز و ضد عفونی کنند.

همچنین گفته می شود علاوه بر کاربران گوشی های سامسونگ، سایر کاربرانی که از ساعتهای هوشمند گلکسی واچ یا گوشی‌های هدفون گلکسی بادز استفاده می کنند، نیز قادر خواهند بود از این سرویس بهره مند شوند.

از جمله کشورهایی که سرویس رایگان سامسونگ در آن ها به کاربران خدمات رسانی می کند میتوان به آرژانتین، شیلی، کرواسی، ایالات متحده آمریکا، اوکراین، ویتنام، اسپانیا، سوئد، روسیه، پرو، پاکستان، نروژ، نیوزلند، مالزی، ژاپن، کره جنوبی، فنلاند و دانمارک اشاره کرد.

بر اساس گزارشی که در وب سایت رسمی سامسونگ آمده است، این شرکت کره ای قصد دارد به زودی سرویس مذکور را در سایر کشورها نیز همچون استرالیا، اتریش، کانادا، جمهوری چک، فرانسه، یونان، هنگ کنگ، مجارستان، هندوستان، ایتالیا، اندونزی، اردن، قزاقستان، لتونی، مکزیک، هلند، پاناما، فیلیپین، رومانی، سنگاپور، تایوان، تایلند، امارات و بریتانیا نیز ارائه کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید