سخنگوی قوه قضائیه:

انتخابات نباید عرصه اتهام‌زنی به رقیبان باشد

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۳۵
    کد خبر :682446

غلامحسین اسماعیلی روز سه شنبه در نوزدهمین نشست خبری ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: در یک ماهه اخیر علی رغم تلاش های دشمنان و با وجود مشکلات و گلایه های برخی شهروندان از برخی بخش ها، شاهد دو حماسه حضور بی نظیر و دو یوم الله ثبت شده تاریخی بودیم؛ یک یوم الله مراسم آیینی تشییع پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش چه در شهرهایی که پیکر مطهر ایشان حضور پیدا کرد و چه در شهرهایی که پیکر مطهر ایشان حضور نیافت، برپا شد و یوم الله دیگر اقامه نماز جمعه به امامت ولی امر مسلمین جهان با حضور میلیونی نمازگزاران تهرانی بود و برگ زرینی در تاریخ انقلاب بود.
وی با بیان اینکه در ادامه ما دو حماسه دیگر را انتظار داریم، اظهارداشت: یک یوم الله حماسه حضور مجدد مردم در ٢٢بهمن ماه و راهپیمایی سراسری مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است و امسال مردم با یاد حاج قاسم سلیمانی و به نیابت از او و همه شهدا و در بیان گفتمان مقاومت و راهبرد پایداری و استقامت در مقابل دشمن شاهد خواهیم بود و انتظار بعدی ما دوم اسفند ماه و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است که حتما مردم در این انتخابات حضور همیشگی خود را به نمایش خواهند گذاشت.
اسماعیلی تصریح کرد: کشور ما که در بین تمامی کشورهای دیگر کشور انتخابات است و در هیچ کشور و نظامی به اندازه جمهوری اسلامی ایران انتخابات برگزار نشده و به رای مردم مراجعه نشده است، در روز دوم اسفند ماه مجدد مراجعه به رای مردم را در تاریخ این انقلاب شاهد خواهیم بود.
سخنگوی قوه قضائیه به داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و هواداران آنها توصیه کرد که قانون و مقررات را در فرایند تبلیغات انتخاباتی حتما مراعات کنند.
وی خاطرنشان کرد: کسانی که بناست در سنگر قانونگذاری به جامعه خدمت کنند باید بهترین نماد عمل به قانون باشند و رقابت جوانمردانه را مدنظر قرار دهند.

سخنگوی قوه قضائیه یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران که به عنوان مهمترین پدیده قرن اخیر اتفاق افتاد، فریاد استکبارستیزی، مبارزه با ظلم و فساد و تحقق عدالت در جامعه ایران اسلامی بود و امروز همه وظیفه داریم در چله دوم انقلاب و در فرایند اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب، تلاش های خود را برای استمرار انقلاب تحت ولایت رهبر معظم انقلاب قدم برداریم.
وی اضافه کرد: خدا را شاکر هستیم مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده اند و باید از مردم آگاه و بصیر تشکر کنیم

رئیس قوه قضائیه به استان بوشهر می رود

به گزارش ایرنا،سخنگوی قوه قضائیه اظهار داشت: قوه قضائیه ابتدا می خواهد سخن مردم را بشنود و برای اجابت خواست آنها در چارچوب ضوابط قانونی با تمامی توان و ظرفیت تلاش کند و در همین راستا در پایان این هفته ریاست قوه قضائیه و اعضای شورای قضایی به استان بوشهر می رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید