پیکر سردار سلیمانی به خاک سپرده شد

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ ۵:۳۸
    کد خبر :671257

خیل جمعیت مستقر در گلزار شهدای شهر کرمان که از نخستین ساعات اولیه امروز و بعضا قبل از آن حضور چشمگیر داشته اند اکنون شاهد به خاک سپردن تکه‌ای از وجودشان در جوار آرامگاه شهید عارف کرمان محمدحسین یوسف الهی هستند. حاج قاسم، حالا بعد از یک عمر تلاش و مجاهدت در راه خدا آرام بخواب که سلیمانی‌های زیادی از ریخته شدن خونت روییده اند و جوانه زده اند بخواب تا در روزگاری نه چندان دور با آقایمان امام زمان محشور شوی.

 

پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی پس از اقامه نماز صبح به وقت کرمان در کنار مزار شهید یوسف الهی و با حضور خانواده این شهید سرافراز جهان اسلام در بهت و اندوه و گریه جمعیت حاضر در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد و مالک اشتر زمان به روح الله پیوست.

 

جمعیت حاضر در گلزار شهدای کرمان در حین خاکسپاری و تدفین پیکر شهید سلیمانی شعار “مرگ بر آمریکا” را سر می‌دادند.

 

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان نیز پیش از این گفته بود: از روز گذشته تربت کربلا، خشت از کربلا و انگشتری از حاج قاسم سلیمانی که با آن نماز شب را می‌خواند در اختیار بنده قرار داده‌اند تا در کفن این شهیدان قرار دهیم.

 

لحظاتی قبل پیکر سردار شهید حسین پورجعفری از هم رزمان و یاران ۴۰ ساله شهید قاسم سلیمانی که در حمله هوایی نیرو‌های آمریکایی در مسیر فرودگاه بغداد به شهادت رسیده بود به خاک سپرده شد..

 

حاج قاسم، حالا بعد از یک عمر تلاش و مجاهدت در راه خدا آرام بخواب که سلیمانی‌های زیادی از ریخته شدن خونت روییده اند و جوانه زده اند بخواب تا در روزگاری نه چندان دور با آقایمان امام زمان محشور شوی.

 

به گزارش تسنیم، لحظاتی پس از انتقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمله به موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق پیکر پاک سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلمیانی در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید