تحقق ۴۰ درصدی بودجه امسال پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

    کد خبر :662376

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان اینکه بودجه این پارک در سال ۹۹ نسبت به سال جاری تفاوتی نکرده است، گفت: از ۱۳/۵ میلیارد تومان بودجه سال جاری تنها ۴۰ درصد آن محقق شده است.

 

عباس زارعی هنزکی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر کشور در یک شرایط و فضای مقاومتی به سر می‌برد.

 

وی با بیان اینکه بودجه امسال پارک علم و فناوری دانشگاه تهران نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که کشور دارد ما راضی هستیم.

 

به گزارش ایسنا،زارعی با اشاره به بودجه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ادامه داد: بودجه سال گذشته این پارک ۱۳/۵ میلیارد تومان بوده است و در لایحه پیشنهادی بودجه سال ۱۳۹۹ همین میزان نیز برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

 

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان اینکه از این میزان بودجه سال جاری تاکنون نزدیک به ۴۰ درصد آن محقق شده است، ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال این میزان به صورت کامل محقق شود.

 

زارعی با بیان اینکه امیدواریم که حداقل ۸۰ درصد بودجه تا پایان سال جاری محقق شود، اظهار کرد: ما برای توسعه نیاز به بخش خصوصی داریم از این رو برنامه ما این است که دانشگاه تهران مانند سایر دانشگاههای بزرگ از دستاوردهای خودش منتفع شود و این آرزوی ماست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید