تویوتا هایلندر ۲۰۲۰ ؛ امکانات جدید و قیمت جدید

  • خودرو
  • سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۱۰
    کد خبر :661886

گزارش‌ها حاکیست که تویوتا هایلندر مدل ۲۰۲۰ علاوه بر امکانات جدید، شاهد تغییر و تحولات دیگری همچون افزایش قیمت نیز بوده است.

 

یکی از خودروهای شاسی بلند توسعه داده شده توسط شرکت تویوتا موتورز، هایلندر (Highlander) است که به تازگی با معرفی نسل جدید آن سعی دارد باری دیگر نظر و توجه مشتریان و طرفدارانش را به سمت و سوی خود جلب کند.

 

در واقع تویوتا هایلندر مدل ۲۰۲۰ برای نخستین بار شاهد بازطراحی مهم و قابل توجهی در چند سال اخیر بوده است به لطف بهره‌گیری از پلتفرم TNGA تویوتا، تغییر و تحولات چشمگیری را برای خود به ارمغان آورده است.

 

به گزارش ایسنا،البته تنها طراحی و ساخت این خودرو تغییر نکرده بلکه قیمت و تریم های مختلف آن نیز دستخشو تغییرات زیادی شده است که یکی از آنها اضافه شدن مدل پایه جدیدی تحت عنوان L است که ارزان‌ترین نسخه این کراس اوور سایز متوسط محسوب می شود. در حقیقت، با نگاهی اجمالی و کوتاه به قیمت تریم های مختلف این خودرو می توان دریافت که ارزان‌ترین مدل هایلندر ۲۰۲۰ از ارزان ترین نسخه نسل قبلی آن حدود دو هزار و ۷۰۰ دلار گران تر است.

 

بر اساس گزارش وب سایت motor۱، از جمله قابلیت ها و امکاناتی که حتی در مدل پایه تویوتا هایلندر ۲۰۲۰ نیز وجود دارد، می‌توان به سیستم تهویه مطبوع سه ناحیه‌ای، صفحه‌نمایش ۸ اینچی، اندروید اتو، ورود بدون کلید، چراغ‌های جلوی LED و بسته ایمنی ۲.۰ تویوتا ، ترمز جلوی خودکار با تشخیص عابران پیاده، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از مسیر، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، تشخیص علائم جاده‌ای و نوربالای خودکار اشاره کرد که موجب می‌شود ارزان‌ترین تریم این خودرو نیز از تجهیزات استاندارد ایمنی و سرگرمی مناسبی برخوردار باشد.

 

تریم های بعدی این خودرو به ترتیب LE با قیمت ۳۶ هزار و ۸۰۰ ، XLE با قیمت ۳۹ هزار و ۶۰۰ دلار و در آخر نسخه limited با قیمت ۴۳ هزار و ۶۵۰ دلار هستند که امکانات و تجهیزات به مراتب بیشتری همچون صندلی‌های جلوی برقی و گرم شونده، پوشش چرم کابین، پشت آمپرهایی با صفحه‌نمایش ۷ و ۱۲.۳ اینچی ، سان‌روف پانوراما، چراغ‌های جلوی تطبیقی ، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران و سیستم دید محیطی را در خود جای داده‌اند.

 

از دیگر مشخصات مدل پایه تویوتا هایلندر ۲۰۲۰ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری

قدرت موتور ۲۹۵ اسب بخار

گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک

دیفرانسیل جلو / قابل سفارش برای سیستم چهار چرخ محرک در نسخه‌های L، LEو XLE

قابل دسترسی با پیشرانه هیبریدی بنزینی و- الکتریکی

 

در زیر تصاویری از این خودروی شاسی بلند سایز متوسط قابل مشاهده است:

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید