تاکید ایران و اسپانیا بر توسعه همکاری های زیست محیطی

    کد خبر :659192
تاکید ایران و اسپانیا بر توسعه همکاری های زیست محیطی

معاون سازمان حفاظت از محیط زیست، در حاشیه اجلاس جهانی آب و هوایی مادرید با «هوگو موران فرناندز» قائم مقام وزیر محیط زیست اسپانیا دیدار و گفتگو کرد.

 

مسعود تجریشی، معاون سازمان حفاظت از محیط زیست، ظهر امروز در حاشیه اجلاس جهانی آب و هوایی مادرید با «هوگو موران فرناندز» قائم مقام وزیر محیط زیست اسپانیا دیدار و گفتگو کرد.

 

طرفین در این دیدار که در محل وزارت محیط زیست اسپانیا برگزار شد مسائلی همچون روابط دوجانبه، لزوم تلاش برای حفاظت از محیط زیست و توفیقات اجلاس جهانی مادرید برای مقابله با تغییرات آب و هوایی را مورد تاکید قرار دادند.

 

در این دیدار دکتر تجریشی که از سوی حسن قشقاوی سفیر جمهوری اسلامی ایران همراهی می شد، پیشنهادهای مشخصی برای همکاری بین دو کشور در زمینه های مدیریت پسماندهای شهری، صنعتی و معدنی؛ کاهش آلودگی هوا؛ و یا مقابله با پدیده گرد و خاک مطرح نمود که با استقبال طرف اسپانیایی مواجه شد.

 

به گزارش مهر، در پایان مقرر شد لیست پروژ ها در هماهنگی با سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید نهایی شود و با برگزاری نشست های مشترک با طرف اسپانیایی، شرایط برای همکاری بین شرکت های دو کشور، اعم از دولتی و خصوصی، فراهم شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید