ممنوعیت ورود و تردد کامیون‌ها در تهران تا اطلاع ثانوی

    کد خبر :651158
ممنوعیت ورود و تردد کامیون‌ها در تهران تا اطلاع ثانوی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد: محدودیت ورود کامیون به داخل شهر و نیز تردد آن در معابر پایتخت تا اطلاع ثانوی تمدید شده است.

 

سردار محمدرضا مهماندار ، در این باره گفت: با توجه به وضعیت آلودگی هوا در پایتخت کارگروه کاهش آلودگی هوا تصمیم گرفت تا ورود کامیون به داخل معابر شهر تهران و نیز تردد آن ممنوع شود که بر این اساس از شب گذشته این ممنوعیت اعمال شده و به کامیون‌ها اجازه ورود به داخل شهر و تردد در سطح شهر داده نشده است.

 

وی با بیان اینکه با توجه به تداوم آلودگی هوا این ممنوعیت نیز ادامه یافت، گفت: بنابراین امشب نیز ورود کامیون‌ها به معابر پایتخت ممنوع است و در صورتی که ماموران با تردد کامیون‌ها در سطح شهر نیز مواجه شوند نسبت به توقف و اعمال قانون آن اقدام خواهند کرد.

 

سرهنگ مهماندار همچنین از برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا نیز خبر داد و گفت: علاوه بر برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی که در طول سال اجرا می‌شود در نیمه دوم سال نیز همکاران من در پلیس راهور به طور ویژه با خودروهای دودزا و آلاینده نیز برخورد خواهند کرد.

 

مهماندار با اشاره به نقش شهروندان در کاهش آلودگی هوا خاطرنشان کرد: از شهروندان نیز می‌خواهیم که تا حد امکان از تردد غیر ضروری در شهر خودداری کنند. اگر مجبور به تردد هستند به جای استفاده از وسایل نقلیه شخصی از ناوگان حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس استفاده کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید