واکنش‌های توییتری به اظهار بی‌اطلاعی رئیس‌جمهور از زمان اجرای سهمیه‌بندی بنزین

    کد خبر :650542
اظهار بی اطلاعی حسن روحانی در آذربایجان

گروه سیاسی بازتاب: حسن روحانی، رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه نحوه و زمان اجرای سهمیه‌بندی بنزین را به وزیر کشور و شورای عالی امنیت ملی واگذارشده بود، اظهار داشت: «به آن‌ها گفتم که نحوه تبلیغات، برنامه‌ریزی و اجرای آن را خودتان مدیریت کنید. با صداوسیما هماهنگ باشید و هرزمانی را که مناسب دیدید آن را اجرا کنید و تأکید کردم که حتی زمان اجرای آن را به من هم نگویید و خود من هم هم‌زمان با مردم متوجه اجرای این طرح شدم.»

 

این اظهار بی‌اطلاعی رئیس‌جمهور از زمان سهمیه‌بندی بنزین، به‌شدت با واکنش کاربران، اشخاص حقیقی و حقوقی مواجه شده است که برخی از آن‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

عبدالله رمضان زاده، سخنگوی دولت اصلاحات:

آقای رئیس‌جمهور! من سخن شما را در مورد بی‌اطلاعی از تاریخ اجرای سیاست جدید بنزین باور نکردم و گمانم بر این است که بسیاری دیگر از مردم ایران نیز چنین باوری ندارند.

وای بر ما اگر راست گفته باشید و از چنین موضوعی بی‌اطلاع بوده‌اید.

 

 

رضا رشیدپور مجری تلویزیون:

من خودم هم نمی‌دونستم که رئیس‌جمهورم. تازه جمعه صبح فهمیدم.

 

 

علی خضریان، فعال سیاسی و رسانه‌ای:

جناب حسن روحانی پس از دو هفته از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین ترجیح داد تا هزینه اجرای این طرح را به گردن وزیر کشورش بیندازد؛ اما رهبر انقلاب در همان روزهای ابتدایی برای نجات دولت و کشور از سرمایه اجتماعی خود هزینه کرد و این تفاوت دو رویکرد سکولار و دین‌مدارانه به سیاست است.

 

 

وحید یامین پور مجری و کارشناس تلویزیون:

ویل لکلّ افّاک اثیم – هلاک باد هر دروغ‌گوی گناه‌پیشه.

 

مجید شاکری، اقتصاددان:

کاش اقای رییس جمهور علاوه بر بنزین همه شئون اقتصادی کشور را به شخص دیگری واگذارند.

 

 

حبیب‌الله رحیم‌پور ازغدی، سردبیر برنامهٔ تلویزیونی زاویه شبکه چهار:

مدیری که مسئولیت تبعات تصمیمش را بر عهده نگیرد، مسئول جمهور نیست، رئیس‌جمهور است. از مسئول می‌شود سئوال کرد اما از رئیس نمی‌شود.

 

زهرا چخماقی خبرنگار تلویزیون و بخش خبری 20:30:

داشتم فکر میکردم ممکنه در اولین سخنرانى درباره اتفاقات بنزینى چه دلایل یا توجیه یا توضیحاتى داشته باشن که احیاناً بتونه کسى رو قانع کنه و برخورنده نباشه، هر گزینه اى رو محتمل میدونستم جز آنچه گفته شد! بى خبر بودید؟ خودتون هم صبح شنیدید؟ بعد از همه ى مردم و رسانه ها؟ میخند؟!

 

مهدی حسن زاده، دبیر گروه اقتصاد روزنامه خراسان:

غیبت رئیس‌جمهور از نظارت مستقیم بر امور اجرایی در حساسترین زمان اجرای مهمترین طرح اقتصادی دولت در سال اخیر که قطعا با تبعات امنیتی و اجتماعی همراه است، به چه معناست؟! سوئیس که نیست امور کشور منظم پیش رود. دل گنده تشریف دارید یا بی خیال؟!

 

حسام الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور:

مسئولیت‌ هماهنگی اقدامات حساس و دارای ابعاداجرایی و امنیتی در سطح ملی برعهده شورای امنیت کشور به ریاست وزیر کشور است. سخنان رئیس‌جمهور دراین‌باره، نشانه نهایت اعتماد و اعتقاد راسخ ایشان به توانمندی‌های دکتر رحمانی‌فضلی، معاونان و استانداران محترم برای انجام وظایف فرابخشی ‌است.

 

 

 

انتهای پیام/#

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. دوست گفت:

    وقتی دیگران می‌گویند ما خبر نداشتیم و همه باور می کنیم در حالی که خودمون هم می دانیم که خبر داشته اند پس چرا سخن روحانی را مثل سخن بقیه قبول نمی کنید؛ منظورش اینه که اگه قرار به انکاره پس من هم خبر ندارم

دیدگاهتان را بنویسید