بستر صادرات فرآورده‌‌های نفتی از چابهار ایجاد شود

    کد خبر :631520

نماینده معاون اقتصادی رئیس جمهور با تاکید بر توسعه بندر چابهار گفت: برای توسعه این بندر به ایجاد بستری برای صادرات فرآورده‌های نفتی از این بندر هم فکر شود.

 

امیر باقری امروز در جلسه شورای توسعه بندر چابهار که در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: از خرداد ماه سال جاری تلاش برای توسعه بندر چابهار آغاز شده است و معاون اقتصادی رئیس جمهور به این موضوع تاکید فراوانی دارند.

 

نماینده معاون اقتصادی رئیس جمهور بیان داشت: موضوع تبدیل شدن بندر شهید کلانتری به منطقه آزاد اکنون در شورای نگهبان در حال بررسی است.

 

وی با تاکید بر نگاه توسعه‌ای به بندر چابهار بیان داشت: توسعه مسائل بانکی و تجاری و حتی صادرات فرآورده‌های نفتی از این بندر از جمله مواردی است که برای توسعه این بندر باید مدنظر قرار گیرد و روی آن فکر شود.

 

به گزارش فارس ،باقری با اشاره به ارائه گزارشی به رئیس جمهور درباره توسعه بندر چابهار بیان داشت: مسائل و موارد متعددی از سوی رئیس جمهور برای توسعه بندر چابهار ارائه شده که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه عزم جدی از سوی دولت برای توسعه بندر چابهار وجود دارد، بیان داشت: معاون اقتصادی رئیس جمهور از طرح توسعه بندر چابهار پشتیبانی خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید