واکنش وزیر راه به آمار رئیس جمهور درباره افزایش ۳۰ درصدی اجاره مسکن

    کد خبر :578617

وزیر راه و شهرسازی از خرید دو رام قطار برای مترو هشتگرد خبر داد و با بیان اینکه این پروژه تابستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: اطلاعات بنگاه‌های املاک درباره بازار مسکن ملاک اعلام آمار ما نیست.

محمد اسلامی در حاشیه بازدید معاون اول رئیس جمهور از مترو هشتگرد، اظهار کرد: امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور از مترو هشتگرد بازدید کردیم تا خط مذکور را بررسی کنیم. عملیات اجرایی با پیشرفت مناسبی درحال اجراست.

وی تصریح کرد: این پروژه با توجه به پیشرفتی که دارد تابستان امسال آماده بهره‌برداری می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی از خرید دو رام قطار برای این خط خبر داد و با بیان اینکه با هماهنگی با مترو تهران ریل قطار در این خط عملیاتی می‌شود، گفت: پرونده مسکن مهر که مشکلات حقوقی و قضایی ندارند تا پایان سال 98 بسته می‌شود.

اسلامی همچنین در پاسخ به این پرسش که اخیرا رئیس جمهوری متوسط افزایش نرخ اجاره بها را 30 درصد اعلام و از آن ابراز رضایت کرده است، گفت: اطلاعات اعلامی بنگاه‌های املاک برای ما ملاک نیست. ملاک ما آمار دقیق ثبت شده است. براساس گزارش معاونت مسکن روند نرخ اجاره بهای مسکن از سال 70 به این سمت با نرخ تورم هماهنگ بوده است.

به گزارش تسنیم ،وی در خصوص نرخ اجاره بها نیز گفت: برخی صاحب خانه‌ها انصاف دارند و اجاره بها را اضافه نکردند اما عده‌ای بی‌انصاف هستند و اجاره را زیاد کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید