ایستگاه‌های بسيج و محمديه در آستانه افتتاح

    کد خبر :574515

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه از افتتاح ۲ ایستگاه در بخش شرقی خط ۷ مترو تهران خبر داد.

علی امام درباره افتتاح دو ایستگاه بخش شرقی خط ۷ متروی تهران اظهارداشت: بخش ساختمانی و تجهیزاتی مورد نیاز برای بهره برداری این دو ایستگاه بیش از 99 درصد پیشرفت داشته است.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در خصوص ویژگی ایستگاه میدان محمدیه، گفت: این ایستگاه واقع در منطقه 12 تهران؛ یک ایستگاه تقاطی است که ایستگاه خط ۱ آن سال 80 13 افتتاح شده و به زودی ایستگاه خط ۷ نیز وارد مدار بهره برداری می‌شود.

امام با اشاره به اینکه روش اجرای این ایستگاه به صورت زیرزمینی بوده است، افزود: زیر بنای این ایستگاه بیش از 15 هزار متر مربع و طول سکوی آن حدود 160متر است.

وی با اشاره به اینکه مسافران از طریق این ایستگاه به خط 7 و در نتیجه خطوط دیگر دسترسی خواهند داشت، افزود: ایستگاه محمدیه دارای 16 پله برقی است که 8 پله برقی آن نصب شده و 8 پله برقی دیگر نیز به زودی نصب خواهد شد.

به گزارش فارس،‌ وی در ادامه با اشاره به اینکه ایستگاه بسیج واقع در منطقه 14 تهران دارای دو ورودی است که ورودی شمالی آن در حال تکمیل شدن است، تصریح کرد: این ایستگاه با 6 دستگاه پله‌برقی و رفع نواقص ایمنی قبلی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید