جواد رضویان در فضای مجازی انتخابم کرد/ با «زهرمار» به حقم رسیدم

    کد خبر :563553

خواننده قطعات موسیقایی فیلم سینمایی «زهرمار» با اشاره به اینکه از میان گزینه‌هایی با حضور چند خواننده مطرح برای خوانندگی در این فیلم انتخاب شده است از تجربه حضور در یک اثر سینمایی سخن گفت.

آرا صلاحی خواننده جوان و نوظهوری که با ۲ قطعه موسیقایی گنجانده شده در فیلم سینمایی «زهرمار» اولین تجربه خوانندگی در سینما را پشت سر گذاشته است، ضمن اشاره به فرآینده حضورش در این اثر توضیح داد: من چندی پیش قطعه «سلام تهران» را در فضای مجازی منتشر کرده بودم و جالب آنکه بعد از انتشار این قطعه آقای رضویان با من تماس گرفت و برای حضور در دفتر آقای نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم «زهرمار» قرار ملاقاتی گذاشت. پس از حضور در دفتر آقای نوروزبیگی بود که بنده با تایید کارگردان و آقای کمال تبریزی به عنوان مشاور پروژه از فهرستی که نام‌های مطرحی چون امیرعباس گلاب و روزبه بمانی در آن بودند، برای خوانندگی ۲ قطعه این فیلم انتخاب شدم.

وی ادامه داد: این برای من باعث خوشحالی و افتخار بود که از میان خوانندگان مطرح کشورمان برای تولید تیتراژ فیلم و اجرای قطعه «سلام تهران» انتخاب شدم. در این بین همکاری بسیار ارزشمند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم کمک قابل توجهی برای تسریع در روند این حضور کرد که امیدوارم توانسته باشد موردپسند مخاطبان قرار گیرد.

من پیش از حضور در فیلم سینمایی «زهرمار» همکاری‌های زیادی با بخش فرهنگی باشگاه استقلال تهران داشتم و همواره در تلاش بودم تا بتوانم روزی وارد جریان تازه‌ای از موسیقی شوم
صلاحی ادامه داد: به هر حال سبک کاری من دربرگیرنده تفاوت‌ها و ویژگی‌هایی است که غیر از همکاری وزارت ارشاد در این زمینه، کار برای اجرا سخت می‌شد و من از همه دست‌اندرکاران فیلم «زهرمار» و مدیران، صمیمانه قدردانی می‌کنم که چنین شرایطی را برای من فراهم کردند. من برای حضور در این پروژه که به واسطه حمایت‌های سیدجواد رضویان و جواد نوروزبیگی صورت گرفت، جلسات زیادی را با مدیران برگزار کردم و امروز بسیار خوشحالم که بعد از سال‌ها فعالیت در حوزه موسیقی به حقم رسیدم.

این خواننده بیان کرد: قطعه‌ای که با عنوان «سلام تهران» در بخش‌های میانی فیلم گنجانده شده از آثاری است که قبل از ساخت فیلم تولید شده بود و وقتی آقای رضویان این اثر را شنیده بود تصمیم گرفت تا از کار برای صحنه‌ای از فیلم استفاده کند. برای تیتراژ پایانی فیلم هم قطعه «زهرمار» با شعر و آهنگ من تولید شد که آن هم متناسب با فضای محتوایی کار طراحی شده بود. البته در اینجا لازم است از علیرضا میرزایی که کار تنظیم قطعات را به عهده داشت تشکر ویژه‌ای داشته باشم که همکاری بسیار خوب و ارزشمندی با من داشته و دارد.

به گزارش مهر،صلاحی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به زحمات شبانه روزی که برای ساخت قطعات باکلام فیلم انجام گرفته، توضیح داد: من پیش از حضور در فیلم سینمایی «زهرمار» همکاری‌های زیادی با بخش فرهنگی باشگاه استقلال تهران داشتم و همواره در تلاش بودم تا بتوانم روزی وارد جریان تازه‌ای از موسیقی شوم. خوشبختانه این اتفاق با تولید فیلم «زهرمار» افتاد و جواد رضویان شرایطی را فراهم کرد تا بتوانم وارد فاز تازه‌ای از کارهایم شوم. او به عنوان یک برادر و جواد نوروزبیگی به عنوان یک پدر از همین حالا نگران آینده کاری من هستند از این رو امیدوارم با انتخاب یک تهیه کننده خوب در حوزه موسیقی بتوانم به صورت جدی تر در حوزه موسیقی فعالیت کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید