معاون حج و عمره مطرح کرد

لزوم شرکت حجاج در تمامی جلسات آموزشی حج

    کد خبر :555830

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: از تمامی حجاج تقاضا داریم تا به منظور آگاهی از آموزش های فرهنگی و بهداشتی، در جلسات آموزشی حضور یابند.

اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت صبح امروز در گفتگوی زنده با اخبار شبکه خبر در خصوص حج ۹۸ گفت: در حج امسال تلاش شده تا درخصوص توزیع غذاها، تنوع غذایی و در کنار آن کیفیت وعده ها حفظ شود و از مواد غذایی باکیفیت نیز استفاده خواهد شد.

وی افزود: در خصوص مسکن نیز همان مسکن‌های سال گذشته با حفظ کیفیت و مبلغ کمتر هماهنگ شده است. همچنین تقاضا داریم به دلیل تفاوت مسکن در مکه و مدینه، زائران در نقل و انتقالات و جابه جایی ها همکاری لازم را داشته باشند.

رضایی تصریح کرد: با توجه به اینکه کمتر از یک ماه به آغاز پروازهای حجاج باقی مانده، جلسات آموزشی در حوزه اجرایی، فرهنگی و بهداشتی در حال برگزاری است و از تمامی حجاج می خواهیم به منظور عقب نماندن از این اطلاعات، در جلسات حضور یابند، بعلاوه بهتر است حجاج کتب و منابع معرفی شده را نیز مطالعه کنند. کانال‌های آموزشی و اطلاع رسانی در حوزه فرهنگی و اجرایی در پیام رسان ها راه اندازی شده و زائران می‌توانند با عضویت در کانال «با زائران حج ۹۸» در پیام رسان بله و همچنین مراجعه به سایت سازمان حج و زیارت، از اخبار و موضوعات تخصصی اطلاع یابند.

به گزارش مهر،وی در خصوص خرید سوغات نیز توضیح داد: توصیه می‌کنیم حجاج سوغات خود را از ایران تهیه کرده و زمان حضور در عربستان را به عبادت بگذرانند.

معاون حج و عمره سازمان حج در پایان تصریح کرد: در ایام تشریع محدودیت‌هایی در حوزه نقل و انتقالات حجاج داریم و فضای جغرافیایی ما در منا نیز محدود است، لذا از تمامی حجاج تقاضای همکاری با کاروان‌ها در این ایام را داریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید