داودی، تنها صدرنشین ایرانی در استارت لیست

  • ورزشی
  • جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۰۱
    کد خبر :548498

فدراسیون جهانی وزنه برداری، استارت لیست مسابقات جهانی جوانان را اعلام کرد که بر این اساس علی داودی تنها ملی پوش کشورمان است که در صدر گروه خود قرار دارد.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی ۲۰۱۹ جوانان جهان با حضور ۲۴۸ شرکت کننده (۱۱۲ وزنه‌بردار زن و ۱۳۶ وزنه بردار مرد) از ۴۷ کشور دنیا، فردا شنبه با رقابت وزنه برداران دسته ۴۵ کیلوگرم بانوان آغاز می‌شود.

طبق استارت لیست نهایی این دوره از مسابقات، تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران با ۱۰ وزنه‌بردار در این رقابت‌ها شرکت کرده و تنها علی داودی صدرنشین دسته ۱۰۹+ کیلوگرم است.

رکورد ورودی و زمان‌بندی مسابقه ملی پوشان کشورمان به شرح زیر است:

* گروه A دسته ۶۱ کیلوگرم، یکشنبه ۱۲ خردادماه، ساعت ۶:۳۰ صبح (به وقت تهران)
حسین نجفی با رکورد ورودی ۲۶۱ کیلوگرم در گروه خود هشتم است. در این وزن وزنه‌بردار ایتالیایی با رکورد ورودی مجموع ۲۷۲ کیلوگرم در صدر گروه قرار دارد.

* گروه A دسته ۷۳ کیلوگرم، دوشنبه ۱۳ خردادماه، ساعت ۸:۳۰
روح اله بیرالوند با رکورد ورودی ۳۱۷ کیلوگرم در رده ششم قرار گرفته است. کومینگز از آمریکا با رکورد ورودی ۳۳۸ کیلوگرم اول است.

* گروه A دسته ۸۱ کیلوگرم، سه‌شنبه ۱۴ خردادماه، ساعت ۶
حسین سلطانی با رکورد ورودی ۳۴۲ کیلوگرم در گروه خود چهارم است. ریتوارس از لتونی و سولیس از کلمبیا با رکورد ۳۵۰ کیلوگرم در جایگاه نخست ایستاده‌اند.

* گروه A دسته ۸۹ کیلوگرم، سه شنبه ۱۴ خردادماه، ساعت ۱۰:۳۰
محمدحسینی با رکورد ۳۴۲ کیلوگرم در رده هفتم قرار دارد. آواگیان از ارمنستان و اوپلوگه از ساموا با رکورد ورودی ۳۶۰ کیلوگرم در جایگاه اول قرار دارند.

* گروه A دسته ۹۶ کیلوگرم، چهارشنبه ۱۵ خردادماه، ساعت ۸:۳۰
افشین طاهری با رکورد ورودی ۳۴۷ کیلوگرم رتبه هفتم را دارد. آشورعلی‌احمد از مصر با رکورد ورودی ۳۶۵ کیلوگرم اول است.

* گروه A دسته ۱۰۲ کیلوگرم، پنجشنبه ۱۶ خردادماه، ساعت ۱۰:۳۰
امیر عزیزی با رکورد ورودی ۳۶۰ کیلوگرم سوم و علی قاسمی با رکورد ورودی ۳۴۵ کیلوگرم در رده پنجم گروه خود قرار دارند. چخیدزه از گرجستان با رکورد ورودی ۳۷۰ کیلوگرم صدرنشین است.

* گروه A دسته ۱۰۹ کیلوگرم، جمعه ۱۷ خردادماه، ساعت ۸:۳۰
علیرضا لطفی با رکورد ورودی ۳۴۵ کیلوگرم جایگاه هفتم را دارد. هوانگ از کره‌جنوبی با رکورد ورودی مجموع ۳۸۵ کیلوگرم در جایگاه نخست این گروه جای گرفته است.

* گروه A دسته ۱۰۹+ کیلوگرم، شنبه ۱۸ خردادماه، ساعت ۷
‌علی داودی با رکورد ورودی ۴۱۵ کیلوگرم صدرنشین است و علیرضا یوسفی نیز با رکورد ورودی ۳۷۵ کیلوگرم در جایگاه چهارم قرار دارد.

به گزارش مهر، رقابت‌های قهرمانی ۲۰۱۹ جوانان جهان صبح روز شنبه (۱۸ خردادماه) با رقابت وزنه برداران سنگین وزن به پایان می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید