“موتورسواران پلیس افتخاری” برای توقف موتورسیکلتهای سنگین وارد عمل می‌شوند

    کد خبر :548197

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: قرار است از ظرفیت موتورسواران سنگین پلیس افتخاری و یگان امداد برای برخورد با موتورسیکلتهای سنگین استفاده شود تا بتوانیم آنها را مهار و بازداشت کنیم.

سردار محمدرضا مهماندار درباره برخورد پلیس با تردد موتورسیکلتهای سنگین در سطح شهر تهران که با تخلفات حادثه‌ساز موجب بی‌انضباطی در نظم ترافیکی شهر می‌شوند، اظهار کرد: پلیس به صورت مستمر با چنین موضوعی برخورد می‌کند اما در زمانهایی مانند شبها و روزهای تعطیل [زمان پیک تردد موتورسیکلتهای سنگین در سطح شهر] این برخورد بیشتر صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: قرار است از ظرفیت پلیس افتخاری با موتورسیکلتهای سنگین و یگان امداد برای برخورد با این افراد استفاده شود تا بتوانیم آنها را مهار و بازداشت کنیم.

وی تصریح کرد: کنترل و توقف موتورسیکلتهای سنگین کار بسیار سختی است، اگر بخواهیم با خودرو به تعقیب آنها پرداخته و متوقف‌شان کنیم، شاید منجر به بروز حادثه شود.

به گزارش تسنیم،مهماندار با بیان اینکه عمده این موتورسیکلتهای سنگین که تخلفات حادثه‌ساز دارند، قاچاق هستند، گفت: این موتورسیکلتهای قاچاق پس از توقیف، تحویل اداره آگاهی و سپس گمرک شده و از مالک سلب تصرف می‌شود.

به گفته رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، پلیسهای افتخاری که قرار است در این موضوع به پلیس کمک کند، کاملاً آموزش دیده، حرفه‌ای و تحت کنترل عملیاتی یگان امداد هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید