نجومی‌بگیران روز به روز بیشتر حقوق می‌گیرند

  • سیاسی
  • یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۱۴
    کد خبر :545699

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: روشی که برای افزایش حقوق‌ها در نظر گرفته شده است، باعث می‌شود که حقوق نجومی بگیران بالاتر و حقوق پایین دست‌ها کمتر افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: زمانی که مجلس درباره حقوق و مزایای کارکنان مصوبه‌ای را به تصویب رساند، نماینده دولت اعلام کرد به آن عمل نخواهد کرد و رئیس مجلس تاکید کرد که باید این قانون اجرایی شود.

وی افزود: ما بارها درباره ضرورت اجرای کامل قانون افزایش حقوق‌ها تذکر داده‌ایم و رئیس جلسه قول رسیدگی به آن را داده است اما در عمل این مسئله محقق نشده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: روشی که اکنون برای افزایش حقوق‌ها در نظر گرفته شده است، باعث می‌شود که حقوق نجومی بگیران بالاتر و حقوق پایین دست‌ها کمتر افزایش پیدا کند.

به گزارش مهر،موسوی لارگانی تاکید کرد: اعضای هیئت رئیسه قسم خورده‌اند که از قانون و آئین‌نامه مجلس دفاع کنند و درباره موضوع افزایش حقوق‌ها نیز باید اقدامات لازم از سوی هیأت رئیسه صورت گیرد.

مسعود پزشکیان که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: وظیفه همه نمایندگان است که از قانون دفاع کنند و ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. محمدرضا کیانفر گفت:
    موافقم ۱

    حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس گفت: حسن روحانی می‌دانست حرف‌هایی که می‌زند تنها یک وعده توخالی‌ست.

    آقای لارگانی،
    علتش این است که ایشان هنوز پیرو بنیان‌گذار انقلاب می‌باشد زیرا آیت‌الله خمینی هم در پاریس که بود وعده آزادی داد ولی به محض اینکه پایش به ایران رسید توی دهن آزادترین دولت طول تاریخ‌مان زد.
    سرور گرامی،
    تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    ۱- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
    ۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
    با تشکر از توجه شما،

دیدگاهتان را بنویسید