استقبال شهروندان تهرانی از برنامه‌های ورزشی شهرداری تهران

  • ورزشی
  • یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۴۴
    کد خبر :545415

استقبال شهروندان تهرانی از برنامه‌های پیش بینی شده تفریحی-ورزشی در ماه میهمانی خدا، تمام ظرفیت‌های شهری را به کار انداخت تا پایتخت‌نشینان، رمضانی شاداب و سلامت را سپری کنند.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، برگزاری جشن رمضان، در مناطق 22 گانه شهرداری تهران، دستورالعملی بود که از سوی سازمان به حوزه‌های ورزشی مناطق مختلف ابلاغ و اجرایی شد.

مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش در این باره اظهار داشت: ورزش تعطیل بردار نیست. ما با آمادگی کامل وارد ماه رمضان شدیم و برنامه‌ریزی‌های جامعی در این باره داشتیم.

وی ادامه داد: به طور مثال در بخش جشنواره تفریحات ورزشی در مناطق 22 گانه، 254 هزار و 500 نفر از برنامه‌های مختلف پیش‌بینی شده در قالب «پیاده راه رمضان» استفاده کردند، برنامه‌هایی که ابعاد مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی را پوشش می‌داد.

رباطی همچنین به برنامه‌های پیش بینی شده در بخش رقابت‌های محله‌ای آقایان اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور 1155 تیم محلی ، در مجموع 11 هزار و 550 ورزشکار را وارد میدان رقابت کرد.

وی افزود: در برگزاری این رقابت‌ها، از همه ظرفیت‌ها استفاده شد، به‌طوریکه برخی رقابت‌ها در اماکن برون‌سپاری شده به انجام رسید. برنامه‌های متنوعی هم برای بانوان در دستور کار قرار دارد. برگزاری مسابقات تیراندازی، پَتانَک، افزایش ایستگاه‌های تندرستی ، اجرای برنامه 30 روز 30 حرکت ورزشی، برپایی کارگاه‌های آموزشی در بخش‌های مختلف تغذیه‌ای، ورزش سالمندی، حرکات اصلاحی، کار با دستگاه‌های بدنسازی پارکی ، ورزش در خانه و … از جمله فعالیت‌های پیش‌بینی شده برای ورزش بانوان در مناطق 22 گانه بود.

رباطی با اشاره به حضور ده‌ها هزار نفری بانوان در رقابت‌ها و برنامه‌های ورزشی ابلاغی، حضور این قشر به عنوان محور اصلی خانواده را اساسی‌ترین گام برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش بین خانواده‌ها برشمرد.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان، 19 هزار و 529 بانوی تهرانی در بخش‌های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: حضور 11 هزار نفر در مسابقات 10 گانه منطقه‌ای، 5229 نفر در المپیاد مجموعه‌های ورزشی، 2200 نوجوان در مسابقات آینده سازان و 1100 کودک در مهارت‌های پایه کودکان، بیانگر این مهم است که مطابق سیاست‌های سازمان مبنی بر فراگیر کردن ورزش بین اقشار مختلف در حرکتیم و این روند باید همچنان استمرار یابد.

رباطی در پایان ضمن تقدیر از زحمات مدیران تربیت بدنی مناطق 22 گانه بابت اجرای برنامه‌های جشن رمضان خاطر نشان کرد این برنامه ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید