افزایش حقوق شامل دانشجو معلمان می‌شود؟

    کد خبر :543570

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای افزایش حقوق دانشجو معلمان خبر داد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به پیگیری وضعیت حقوق دانشجو معلمان گفت: امروز با جناب آقای دکتر انصاری معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری واستخدامی و جناب پورمحمدی قائم مقام سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دکتر عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کشور تلفنی صحبت کردم. ایشان هم مثل من معتقد بودند که حداقل حقوق یعنی ،۱۵/۶۳۰/۰۰۰ ریال، حقوق دانشجو معلمان است.

وی‌ با بیان اینکه وزارت آموزش وپرورش اعلام کرده بود، افزایش حقوق مصوبه مجلس به دانشجو معلمان تعلق نمی گیرد، ادامه داد: با ارائه ادله قانونی برای وزیر و معاون پشتیبانی ایشان، مجاب و مقرر شد نامه‌ای را برای کسب تکلیف به آقای انصاری بنویسند.

حاجی بابایی اضافه کرد: این مذاکره تلفنی با دکتر انصاری و دکتر پورمحمدی و دکتر عادل آذر برای تسریع در دریافت پاسخ نامه آموزش وپرورش بود که ایشان برای ابلاغ مصوبه به آموزش وپرورش قول مساعد برای پیگیری ابلاغ و اجرای مصوبه را دادند.

به گزارش ایسنا، رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس اضافه کرد: این مصوبه برای معلمان ماده ۲۸ نیز اجرایی می‌شود. امیدوارم صدور احکام دانشجو معلمان و معلمان مشمول ماده ۲۸ در اسرع وقت صورت گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید