مدافع تیم سقوط کرده، سریعترین بازیکن فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ برتر شد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۵۷
    کد خبر :542620

با پایان رقابت‌های لیگ برتر در فصل ۱۹-۲۰۱۸، سریعترین بازیکن این فصل از بالاترین سطح فوتبال باشگاهی انگلیس معرفی شد.

لروی سانه، مهاجم آلمانی منچسترسیتی دیگر نمی‌تواند ادعا کند که سریعترین بازیکن لیگ برتر انگلیس است. او این عنوان را به تیموتی فوسو منسا بازیکن منچستریونایتد واگذار کرده است، .

طبق آمارهای به دست آمده از عملکرد بازیکنان در فصل اخیر لیگ برتر انگلیس، مدافع منچستریونایتد که روزهای کم فروغی را در تیم سقوط کرده فولام سپری کرد و دوره فاجعه‌آمیزی در این تیم داشت. با این حال او حداقل می‌توند از یک چیز خوشحال باشد. این بازیکن 21 ساله در فصلی که گذشت با این که فرصت زیادی برای حضور در میادین نداشت و تنها 12 بار در کل فصل بازی کرد، توانست عنوان سریعترین بازیکن لیگ را از آن خود کند.

تیموتی فونسا با ثبت سرعت 35.32 کیلومتر بر ساعت سریعترین بازیکن لیگ لقب گرفت در حالی که کایل واکر، مدافع منچسترسیتی با سرعتی معادل 35.27 کیلومتر بر ساعت در رده دوم ایستاد. با حضور یک بازیکن نه چندان بزرگ دیگر، فهرست سه نفره سریعترین بازیکنان این فصل لیگ برتر کامل می‌شود و او روبن ویناگر از تیم ولورهمپتون با سرعت 35.2 کیلومتر است.

پس از این سه نفر لروی سانه و دی‌اندره یلدین دفاع راست 25 ساله نیوکاسل به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم قرار دارند. جرارد دئولوفئو از اورتون، فلیپه اندرسون از وستهام، دیووک اوریگی از لیورپول، پاتریک فن‌آنهولت از کریستال پالاس دیگر افرادی هستند که در لیست سریعترین بازیکنان این فصل لیگ برتر قرار گرفته‌اند. این لیست 10 نفره با یک مورد جالب‌ کامل می‌شود و آن سرخیو ریکو، دروازه‌بان فولام است. در واقع ریکو در این فصل توانست با ثبت سرعتی معادل 34.95 کیلومتر بر ساعت، سریعتر از محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید