حامد حدادی: صحبت‌هایی برای بازگشت به تیم ملی مطرح شد اما فعلا خبری نیست

  • ورزشی
  • شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۰۷
    کد خبر :536065

عضو تیم ملی بسکتبال گفت: صحبت‌هایی برای بازگشت به تیم ملی مطرح شد اما تصمیمی گرفته نشده و فعلا خبری نیست. در مجموع مشکلی نبوده و نیست.

حامد حدادی در مورد اینکه رئیس کمیته ملی المپیک اعلام کرده حدادی به تیم ملی بازمی‌گردد و مشکلی ندارد، اظهار داشت: صحبت‌هایی مطرح شد اما تصمیمی گرفته نشده و فعلا خبری نیست. در مجموع مشکلی نبوده و نیست و باید دید جلسه بعدی چه می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فدراسیون با شما برای بازگشت صحبت کرده یا خیر،‌ گفت: امروز طباطبایی رئیس فدراسیون را دیدم و صحبت‌هایی شد و قرار شد در یک فرصت جلسه بگذاریم.

حدادی در مورد اینکه آیا شرط بازگشت شما حضور ارسلان کاظمی است یا خیر، تاکید کرد:برای فدراسیون شرطی نگذاشتم. یکسری اتفاقات افتاد و ارسلان جلو افتاد و در نهایت بیرون ماند اما مسئله بازگشت او به تیم ملی با تصمیم فدراسیون است. او بازیکن خوبی است و مطمئنا می‌تواند با حضورش در تیم ملی کمک کند.

وی با اشاره به اینکه موزه خوبی در کمیته فدراسیون افتتاح شده خاطر نشان کرد: نباید به مسائل حاشیه‌ای دامن زد. قهرمانان مدال‌های خود را اهدا کردند و باید به این مسائل بپردازیم. خود من نگران بودم اگر روزی بسکتبال را کنار بگذارم شاید فراموش شویم اما با این موزه اتفاقات خوبی خواهد افتاد و قهرمانان ما ماندگار خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید