شرکت بیش از ۵ هزار دانش‌آموز، مدیر و معلم در جشنواره ابن سینا

  • آرشیو
  • دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۸:۵۲
    کد خبر :529097
جشنواره ابن سینا

دبیر علمی چهارمین جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن سینا از شرکت بیش از ۵ هزار دانش‌آموز، مدیر و معلم در این جشنواره خبر داد.

مهدی رشیدی جهان دبیر علمی چهارمین جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن‌سینا در ارتباط با جزئیات جشنواره اظهار داشت: این برنامه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ در پردیس شمالی دانشگاه تهران در محورهای مختلفی همچون نمایشگاه دستاوردها و اختراعات دانش‌آموزی، سمینارهای علمی، ماراتون استارت‌آپ دانش‌آموزی، المپیادهای علمی علوم پایه، ماراتون محتوای دیجیتال، فیلم کوتاه و انیمیشن و ماراتون برنامه نویسی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این دوره از جشنواره ابن‌سینا، دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و تمامی هنرستان‌ها و مدارس را تحت پوشش قرار می‌دهد.

دبیر علمی جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن‌سینا خاطرنشان کرد: این رویداد فضای بسیار مناسبی است تا دانش آموزان از سراسر کشور تجربیات علمی خود را به اشتراک گذارند. در این رویداد همانند دوره‌های گذشته برگزیدگان محورهای مختلف جشنواره به رقابت‌های بین‌المللی در کشورهای رومانی، اسپانیا، کره جنوبی و روسیه اعزام می‌شوند.

رشیدی‌جهان با اشاره به رو نمایی از تفاهم نامه با سازمان‌ها و مراکز علمی مختلف به عنوان حامی پروژه‌های دانش آموزان، گفت: رونمایی از طرح سفیران ابن‌سینا نیز انجام می‌گیرد که در این موضوع دانش آموزان برگزیده دوره قبل به عنوان سفیران ابن‌سینا در دوره چهارم پیش از این به فعالیت‌هایی همچون معرفی جشنواره در استان خود و راهنمایی و مشاوره دانش آموزان شرکت کننده و…. پرداخته‌اند و همچنین به عنوان تیم افتخاری اجرایی در این دوره از جشنواره حضور دارند.

به گزارش مهر، دبیر علمی جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن‌سینا همچنین از رونمایی از کتاب‌های نگارش شده توسط دانش آموزان و با حمایت جشنواره خبر داد و بیان داشت: در پایان این دوره از جشنواره، از پوستر پنجمین دوره نیز که در ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد، رونمایی می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید