تکذیب نقش ستاد اجرایی فرمان امام در شرکت توسعه کسب و کار ایرانی

    کد خبر :528358

مدیرعامل همراه اول گفت: ستاداجرایی فرمان امام هیچ گونه مدیریت، مالکیت و انتفاعی در شرکت توسعه کسب و کار ایرانی و اپلیکیشن ها ندارد.

حمید فرهنگ اعلام کرد: در سال گذشته درآمد های همراه اول به میزان ۲۱ درصد رشد داشته و سهم بازار این شرکت نیز افزایش داشته است، تمرکز برنامه‌های سال آینده همراه اول بر روی توسعه تحول دیجیتال و ارائه سرویس‌های سازمانی می‌باشد.

فرهنگ گفت: به زودی در رابطه با قرارداد شرکت توسعه کسب و کار ایرانی توسکا با صدا و سیما و اپلیکیشن مورد اشاره در جلسه هیئت مدیره همراه اول تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش مهر، مدیرعامل همراه اول ضمن تکذیب برخی اخبار در رابطه با نقش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مدیریت شرکت توسعه کسب و کار ایرانی (توسکا) اعلام کرد: علیرغم تبلیغات برخی رسانه‌ها و اشخاص در شبکه‌های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هیچ گونه مالکیت مدیریت و انتفاعی از این شرکت نداشته و ندارد و این اخبار و تبلیغات اساساً کذب می‌باشد.

فرهنگ افزود: همراه اول در روزهای اخیر علاوه بر برقراری مکالمه رایگان در مناطق سیل زده برخی اقلام امدادی مورد نیاز مردم این مناطق را نیز تأمین کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید