انعقاد تفاهمنامه‌ وزارت آموزش و پرورش با سازمان مدارس استثنایی

    کد خبر :511885
سازمان مدارس استثنایی

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر پارا المپیادهای مدرسه‌ای در مدارس استثنایی برگزار می‌شود که قرار شده در راستای گسترش فعالیت‌ها با سازمان مدارس استثنایی کشور تفاهمنامه‌ای در حوزه تربیت‌بدنی دانش آموزان با نیازهای ویژه داشته باشیم.

مهرزاد حمیدی در حاشیه گردهمایی مشترک معاونان و مشاوران و مدیران کل آموزش‌ و پرورش استان‌ها در اردوگاه شهید باهنر، با اشاره به سابقه ۹۱ ساله بخش تربیت‌ بدنی در آموزش‌وپرورش اظهار کرد: دستاوردهای ۴۰ سال پس از انقلاب علیرغم وجود همه مشکلات و محدودیت‌ها بسیار برتر از دستاوردهای ۵۱ ساله حوزه تربیت‌بدنی قبل انقلاب است.

وی افزود: در سال۱۵۰،۵۷ سالن ورزشی بزرگ و درمجموع تنها ۶۵۳ سالن ورزشی داشتیم درحالی‌که امروز حدود ۳۰۰۰ سالن به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش ایسنا حمیدی با بیان اینکه خیرین در حوزه تربیت‌بدنی هم حضورداشته‌اند، گفت: در احداث و تجهیز فضاهای ورزشی خیرین همراهی کرده‌اند و چندی قبل ۱۲ سالن ورزشی در مشهد توسط خیر نیک‌اندیش آقای تربتی افتتاح شد.

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه موضوع تربیت‌بدنی دانش آموزان در مدارس استثنایی به دلیل نوع حرکت‌ها تخصصی است، گفت: همکارانی در این حوزه مشغول به خدمت هستند که تخصص‌های لازم را دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید