وضعیت جوی تهران در اولین و دومین روز سال جدید

    کد خبر :510643
وضعیت جوی تهران

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی دو روز آینده تشریح کرد.

احد وظیفه  درباره وضعیت جوی کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز چهارشنبه، ۲۹ اسفند ماه سامانه بارشی در سواحل دریای خزر، شمال شرق، استان‌های واقع در ارتفاعات، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی و برخی مناطق شمال غرب بارش باران و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: عمده فعالیت این سامانه بارشی فردا پنج‌شنبه در سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، شمال شرق و تاحدی شرق کشور، و روز جمعه در شمال شرق است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه نیز گفت: امروز دریای خزر، نیمه شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.

همچنین به گفته وی، طی سه روز آینده، بارش برف موجب لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی شمال شرق، البرز مرکزی و شرقی می‌شود.

وظیفه به وضعیت جوی تهران در دو روز آینده یعنی روزهای اول و دوم سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: روز پنج شنبه اول فروردین، آسمان تهران نیمه ابری و در بعضی ساعات ابری با بارش پراکنده و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۳ و ۲، و در روز جمعه دوم فروردین آسمان صاف تا نیمه ابری، با بیشینه و کمینه دمای ۱۴ و ۴ درجه سانتی گراد پیش‌بینی خواهد شد.

وی در پایان افزود: امروز، چهارشنبه ۲۹ اسفند نیز، آسمان تهران نیمه ابری تا ابری خواهد بود و در بعضی ساعات ابری گاهی بارش باران پیش بینی شده است. بیشینه دمای امروز تهران ۱۰ و کمینه آن ۴ خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید