استفاده از سقف های خورشیدی در کالیفرنیا اجباری می شود

  • آرشیو
  • دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۴۵
    کد خبر :490877
سقف های خورشیدی

کالیفرنیا نخستین ایالت در بین ایالت های آمریکا خواهد بود که استفاده از سقف های خورشیدی را اجباری می کند. اما ساخت سقف های خورشیدی اجباری در ایالات متحده کم هزینه نخواهد بود و این پنل های خورشیدی برای صاحب خانه های ایالت آفتاب خیز کالیفرنیا به شدت هزینه بر خواهند بود.

به گزارش انتخاب، قرار سات تا سال 2020 استفاده از سقف های خورشیدی در کالیفرنیا اجباری شود، اما این طرح برای مردم هزینه زیادی خواهد داشت، دولت معتقد است این طرح می تواند در بلند مدت هزینه های مصرف برق را به شدت کاهش دهد.

با توجه به بررسی های کمیسیون انرژی کالیفرنیا هزینه های اجرای این طرح بین 8 تا 10 هزار دلار خواهد بود. در آغاز سال 2020، خانه های تازه ساخته موظفند دارای پنل های خورشیدی باشند. دولت در نظر دارد که برای خانه هایی که موظف به شرکت در این طرح هستند، مبلغ وام مسکن را افزایش دهند، صاحب خانه های جدید کالیفرنیا می توانند به طور متوسط ​​80 دلار در ماه را در هزینه های گرمایش، شرمایش و روشنایی خانه خود صرفه جویی کنند.

برخی از فعالان بازار مسکن ایالات متحده نگران این موضوع هستند. درواقع آنان معتقدند، این الزامات هزینه های اضافی زیادی را برای خانه های جدید و با ارزش رقم می زنند.

دانیل هیل، اقتصاددان ارشد Realtor.com، در این خصوص معتقد است که سقف های خورشیدی جدید با تحمیل هزینه های اضافی می توانند به رکود و مشکلات بازار مسکن در کالیفرنیا بیفزایند. وی می گوید: “این یک چشم انداز کاملا متفاوت است. درواقع اگر شما به دنبال خانه های مقرون به صرفه یا خانه های ارزان قیمت هستید. کنار آمدن با صاحب خانه های جدید بسیار دشوار تر است.”

اگرچه این قانون از سال آینده آغاز می شود، اما مطالعه Realtor.com نشان داده که 8 شهر از 10 شهر ایالات متحده آمریکا که بیشترین پنل های خورشیدی را دارند در ایالت کالیفرنیا واقع شده اند و بیش از 6 درصد از خانه ها در سن خوزه از پنل های خورشیدی استفاده می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید