خدمت آنلاین جدید برای ارسال کالا در ظروف چندبار مصرف

    کد خبر :476639
ارسال کالا

یک شرکت تجارت آنلاین خدمتی جدید ارائه کرده تا مشتریان بتوانند کالاهایی مانند آب پرتقال و مواد شوینده را در ظرف های چند بار مصرف در خانه خود تحویل بگیرند و به این ترتیب مصرف پلاستیک کمتر شود.

یک شرکت خدمات تجارت آنلاین مشغول دیجیتالیزه کردن خدمت قدیمی ارسال کالاهایی مانند آب پرتقال، شامپو و مواد شوینده به درب خانه ها در محفظه های شیشه ای و فلزی است.

این خدمت «لوپ» (Loop) نام گرفته و با هدف کاهش مصرف پلاستیک ارائه می‌شود و شرکت‌های بزرگی مانند کوکاکولا، پپسی و تسکو از آن پشتیبانی می کنند.

کاربران این خدمت مذکور می‌توانند به طور آنلاین کالاهای مورد نظر خود را سفارش دهند، کالاهای مذکور محفظه های شیشه ای و فلزی جلوی درب خانه مشتری تحویل می شود. این محفظه ها چند بار مصرف هستند. به عبارت دیگر مشتری پس از استفاده، آنها را تمیز می کند و تحویل می دهد و به این ترتیب می توان دوباره از آنها استفاده کرد. خدمت مذکور در پاریس، نیویورک، نیوجرسی و پنسیلوانیا در ماه می ۲۰۱۸ ارائه خواهد شد.

همچنین «لوپ» در ماه های آتی در انگلیسی عرضه می شود و در سال ۲۰۲۰ خدمت مذکور در تورنتو توکیو و کالیفرنیا نیز ارائه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید