عفو بین الملل سیسم عدالت آل خلیفه را هزل و مضحک توصیف کرد

    کد خبر :456804

سازمان عفو بین الملل به دنبال صدور حکم پنج سال زندان برای نبیل رجب، به شدت به آل خلیفه و سیستم عدالتی آن حمله کرد.

سازمان عفو بین الملل به حکم زندان نبیل رجب فعال حقوق بشری بحرینی واکنش نشان داد.

عفو بین الملل ضمن انتقاد شدید از تایید حکم صادره ۵ سال زندان برای نبیل رجب از سوی دادگاه آل خلیفه به دنبال انتشار توییت هایی در انتقاد از مشارکت بحرین در جنگ ضد یمن اعلام کرد: زندانی کردن نبیل رجب فعال حقوق بشری بحرینی نشان دهنده این است که سیستم عدالتی در بحرین هزل و خنده آور است.

لین معلوف مسئول خاورمیانه ای سازمان عفو بین الملل بیان کرد: حکمی که امروز صادر شد زننده و تحقیر عدالت بود. تایید محکومیت نبیل رجب و حکم پنج سال زندان برای وی به محض انتشار توییتی که بیانگر آرای وی است نشان دهنده مسخره و مضحک بودن نظام عدالتی در بحرین است. رفتاری که با نبیل رجب از سوی مقامات بحرینی شد غیرقابل قبول است.

به گزارش مهر ،وی اعلام کرد: نبیل رجب یک زندانی بیان است و اینکه او دو سال را پشت میله‌های زندان بگذراند که از آن دو سال نیز ۹ ماه سخت را در حبس انفرادی که در حد شکنجه است، سپری کند، بسیار شرم‌آور و زننده است. به جای اینکه رنج های وی طولانی شود و محکوم شود و چند سال دیگر در زندان به سر ببرد؛ مقامات بحرینی باید محکومیت وی را لغو و حکمی که علیه وی صادره شده با باطل و فورا و بدون قید و شرط نبیل رجب را آزاد کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید