هاجر دباغی: تیم فوتبال بانوان به دیدارهای دوستانه نیاز دارد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۳۵
    کد خبر :451365

ملی پوش تیم فوتبال بانوان گفت: اگر دیدارهای دوستانه خوبی داشته باشیم می توانیم از مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک۲۰۲۰ نیز صعود کنیم.

اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بزرگسال بانوان برای حضور در مرحله دوم رقابت‌های المپیک 2020 در آکادمی ملی فوتبال در حال برگزاری است.

هاجر دباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره روند آماده سازی تیم ملی اظهار داشت: از اسفندماه سال گذشته به صورت مرتب و مداوم اردوهای تیم ملی در حال برگزاری است و این برای نخستین بار است که ملی پوشان بدون وقفه در اردوها حضور دارند.

به گزارش تسنیم ،وی افزود: خدا را شکر توانستیم با صعود از مرحله نخست انتخابی المپیک 2020 پاسخ زحمات کادر فنی و تلاش بازیکنان را بدهیم. اگر دیدارهای دوستانه خوبی در ادامه راه داشته باشیم می‌توانیم از مرحله دوم نیز صعود کنیم. قطعا برگزاری اردوهای تدارکاتی بسیار می‌تواند در روند آماده سازی تیم ملی تأثیرگذار باشد.

ملی پوش تیم فوتبال بانوان درباره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان نیز گفت: خدا را شکر هر ساله مسابقات لیگ به سمت پیشرفت می‌رود. 6 تیم بسیار خوب در رقابت‌ها حضور دارند و بازیکنان جوان و نوجوان نیز در تیم‌ها در حال بازی کردن هستند. پخش شدن بازیکنان ملی پوش نیز به قدرتمندتر شدن تیم‌ها کمک کرده است. به این ترتیب لیگ جذابی را امسال شاهد هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید