ریورپلاته نقره‌داغ شد

  • ورزشی
  • جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۲۷
    کد خبر :430606

باشگاه ریورپلاته به خاطر رفتار هوادارانش پیش از بازی برگشت فینال لیبرتادورس جریمه شد.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبل) پس از اینکه اعلام کرد دیدار برگشت فینال لیبرتادورس (لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی) در تاریخ 9 دسامبر (18 آذرماه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید برگزار خواهد شد، باشگاه ریورپلاته را هم به خاطر رفتار غیرورزشی‌ هوادارانش که نقش عمده‌ای در به تعویق افتادن بازی برگشت فینال لیبرتادورش داشتند را با رأی کمیته انضباطی کنمبل با جریمه نقدی 400 هزار دلاری نقره‌داغ کرد.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال ریورپلاته و بوکاجونیورز قرار بود شنبه شب به میزبانی ریورپلاته برگزار شود، اما به دلیل حمله تماشاگردان این تیم به اتوبوس حامل بازیکنان بوکاجونیور و پرتاب سنگ و چوپ که باعث مصدومیت دو بازیکن تیم میهمان از ناحیه چشم شد، برگزاری این بازی به تعویق افتاد. در نهایت قرار شد این بازی شب گذشته (یکشنبه) انجام شود اما به درخواست باشگاه بوکاجونیورز مبنی بر آماده نبودن بازیکنانش به خاطر گاز اشک‌آور پرتاب شده از سوی پلیس، بار دیگر این جدال بزرگ از سوی کنفدراسیون آمریکای‌جنوبی به تعویق افتاد.

در جریان حمله به اتوبوس حامل تیم فوتبال بوکاجونیورز، 30 هوادار ریورپلاته توسط پلیس آرژانتین بازداشت شدند که نقش عمده‌ای در ایجاد این اغتشاش و ناآرامی پیش از بازی برگشت دو تیم داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید