آنچلوتی: کسی فکر نمی‌کرد ناپولی در این گروه بدون باخت صدرنشین شود

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۱۵
    کد خبر :429933

سرمربی ناپولی پس از پیروزی مقابل ستاره بلگراد گفت: هیچ کس پیش از این فکر نمی کرد که ناپولی در 5 بازی در این گروه بدون شکست صدرنشین شود.

تیم فوتبال ناپولی شب گذشته در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم ستاره بلگراد رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی پس از این پیروزی گفت: هیچ کس پیش از این فکر نمی کرد که ناپولی در 5 بازی در این گروه بدون شکست صدرنشین شود. به همین خاطر باید نگران می شدیم چون لیورپول و پاری سن ژرمن در بلگراد به مشکل برخورده بودند.

به گزارش فارس، وی افزود: ما در دیدار آخرمان مقابل لیورپول هوادارانمان را نداریم اما ثابت کردیم که می توانیم آنها را شکست دهیم و تنها برای برد به آنجا می رویم. در گروه سخت و نفس گیری قرار داریم و می دانیم که هنوز صعودمان قطعی نشده است. ما تا اینجای کار از لیورپول و پاری سن ژرمن جلوتر هستیم و باید از ویژگی نهایت استفاده را کنیم.

در گروه C ناپولی با 9 امتیاز صدرنشین است. پاری سن ژرمن نیز با این برد امتیازش را به 8 رساند و در رده دوم قرار گرفت و لیورپول نیز با 6 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. تکلیف تیم های صعود کنند در این گروه به هفته آخر کشیده شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید