سامسونگ گلکسی ای 6 اس ، نام نهایی گوشی گلکسی پی 30 سامسونگ

    کد خبر :380845

سامسونگ گلکسی ای 6 اس (Samsung Galaxy A6s) نام نهایی گوشی جدید سامسونگ خواهد بود که آن را به نام گلکسی پی 30 صدا می‌زدیم. گلکسی ای ۶ اس سامسونگ یک گوشی میان رده است.

چندی پیش بود که در گزارش‌هایی این خبر را خواندیم که سامسونگ مشغول توسعه یک گوشی میان رده جدید به نام گلکسی پی 30 است. با این حال چند ساعت قبل منابعی نزدیک به سامسونگ مدعی شدند که نام نهایی این گوشی متفاوت از P30 خواهد بود. این منابع ادعا کرده‌اند که گوشی مذکور جزئی از برنامه‌ی گسترش خانواده Galaxy A سامسونگ هستند. هرچند نام نهایی این دیوایس تا به امروز مشخص نشده بود، اما به لطف اطلاعات تازه به دست آمده، سایت فون آرنا تایید می‌کند محصولی که با نام گلکسی پی 30 در اصل گلکسی ای 6 اس است.

گلکسی ای 6 اس ‌، بازیگر مهم سامسونگ در آسیا

ما می‌دانیم که گلکسی ای 6 اس مختص طیف گسترده‌ای از بازارهای آسیایی – با تمرکز بر بازار چین – خواهد بود و انتظار می‌رود بتواند نقش بزرگی در بازگشت سامسونگ به همراه گوشی های گلکسی ای 7 2018 و گلکسی ای 9 پرو 2018 به این بازار بزرگ جهانی ایفا کند. گرچه به گفته‌ی این منابع، غول کره‌ای احتمالا گلکسی ای 6 اس را با نام متفاوتی روانه‌ی بازارهای جهانی می‌کند تا تفاوت بین این محصول با نسخه‌های اصلی گلکسی ای 6 و ای 6 پلاس را چشمگیرتر کند.

انتظار می‌رود گوشی جدید سامسونگ گلکسی ای 6 اس همراه با مدل پریمیوم‌تر گلکسی ای 9 پرو 2018 در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر ماه) معرفی شود. با فاصله‌ای اندک از مراسم رونمایی، فروش هر دو این دیوایس‌ها نیز آغاز خواهد شد. تا بدین لحظه مشخص نشده است که سامسونگ چه سیاستی را برای قیمت گذاری محصولات جدید خود در پیش خواهد گرفت. گفته می‌شود که گوشی های میان رده سامسونگ از این به بعد قرار است نقش مهم‌تری را ایفا کنند؛ سامسونگ قرار است قابلیت‌های جدید را ابتدا در گوشی های میان رده خود آزمایش کرده و سپس آن‌ها را به گوشی های بالارده سری گلکسی اس و گلکسی نوت خود بیاورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید