کی روش به سپاهان می رود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۵۶
    کد خبر :291614

یکی از خبر‌هایی که این روزها خیلی مطرح شده حضورکی‌روش‌استنلی، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن، در سپاهان است.

پس از قطعی شدن حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم فوتبال سپاهان در لیگ هجدهم اخبار زیادی مبنی بر گزینه‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه به گوش می‌رسد.

یکی از خبر‌هایی که این روزها خیلی مطرح شده حضورکی‌روش‌استنلی، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن، در سپاهان است. بازیکنی که فصل قبل در ذوب‌آهن و زیر نظر امیر قلعه‌نویی عملکرد خیلی خوبی داشت.

این مهاجم برزیلی در فهرست خرید قلعه‌نویی قرار گرفت و همزمان با سپاهانی‌ها مسئولان باشگاه ذوب‌آهن هم برای تمدید قرارداد با او وارد مذاکره شدند که در نهایت این مسئولان باشگاه سپاهان بودند که با او به توافق اولیه رسیدند.

با توجه به پیشنهاد مالی بهتر باشگاه سپاهان استنلی سرانجام با این باشگاه به توافق نهایی رسید و ‌به‌زودی قرارداد خود را هم امضا خواهد کرد تا مسئولان باشگاه سپاهان در خرید یکی دیگر از بازیکنان مدنظر قلعه‌نویی هم موفق عمل کنند.

در راستای ادامه نقل و انتقالات باشگاه سپاهان مسئولان این باشگاه در حال انجام مذاکرات جدی با خالدشفیعی، مدافع فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن و ابراهیم صالحی، مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی، هم هستند که شنیده می‌شود با شفیعی توافقات اولیه هم حاصل شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید