تعطیلات زمستانی مدارس به کجا رسید؟

  • سیاسی
  • دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ۸:۵۴
    کد خبر :290673

عضو کمیسیون آموزش مجلس درباره تعطیلات زمستانی مدارس توضیحاتی ارائه کرد.

سید جواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به مطرح شدن موضوع تعطیلات زمستانی مدارس، گفت: لایحه تعطیلات زمستانی مدارس سال گذشته نیز به مجلس آمد اما نمایندگان نظر مثبتی نسبت به این لایحه نداشتند لذا در این باره به جمع‌بندی نرسیدیم.

وی با بیان اینکه نمایندگان معتقد بودند این لایحه به برنامه آموزش مدارس لطمه می‌زند، افزود: وکلای ملت همچنین اعتقاد داشتند که تعطیلات زمستانی مدارس سبب آشفتگی و بهم ریختگی در برنامه آموزشی مدارس می‌شود به ویژه در این طرح نمی‌توان همه مناطق ایران را یکسان دید.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با تاکید بر اینکه اگر قرار باشد آموزش و پرورش این لایحه را اجراء کند این موضوع باید با اطلاع مجلس و کمیسیون آموزش مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی باشد، صورت گیرد، متذکر شد: باید بررسی کرد که آیا این 2 هفته تعطیلی واقعا راهگشا است و چه تاثیری در ارتقاء و پیشرفت برنامه‌های آموزش و پرورش دارد؟

**دولت لایحه‌ای برای تعطیلات زمستانی مدارس نداده است

ابطحی با بیان اینکه مسئولان به جای ارائه لایحه تعطیلی زمستانی مدارس به فکر ارائه راه‌های اساسی باشند، تصریح کرد: دولت باید به جای ارائه لایحه‌های غیرموثر فکری به حال منشأ آلودگی هوا مانند بنزین و خودرو‌های بی‌کیفیت کند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با بیان اینکه ارائه چنین لوایحی بیشتر برای حاشیه‌سازی و سرگرمی به منظور فریب افکار عمومی است، گفت: تاکنون چنین لایحه‌ای از سوی دولت به مجلس ارائه نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید