پرفروش‌ترین کتاب سال ۲۰۱۷ ترکیه به ایران رسید

    کد خبر :290282

رمان «بی‌قراری» که با ۱۶۶ بار تجدیدچاپ عنوان پرفروشترین کتاب سال ۲۰۱۷ ترکیه را از آن خود کرد، به فارسی ترجمه و منتشر شد؛ داستان دختری ایزدی در دوران قدرت‌گیری داعش.

ابراهیم که در هیاهوی استانبول، این شهر زنده و پر اتفاق، زندگی معمولی و یکنواختی دارد، با شنیدن خبر مرگ حسین، دوست دوران کودکی‌اش، به زادگاهش برمی‌گردد. در آن شهر قدیمی، به دنبال سرنوشت حسین که با عشق و زخم آغاز شده و به مرگ در امریکا انجامیده، روانه می‌شود و به نام ملک‌ناز می‌رسد؛ دختر ایزدی و سرآغاز پیوند و جدایی…

«عمر زولفو لیوانلی»، نویسنده ترک، به‌واسطه رمان‌ها و آثار موسیقی صلح‌جویانه‌اش موفق به کسب بیش از ۳۰ جایزه جهانی و ملی در حوزه‌های ادبیات، موسیقی و سینما شده است. رمان‌های وی در کشورهایی مانند چین، اسپانیا، کره و آلمان نیز در فهرست پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفته است. لیوانلی تاکنون موفق به کسب جایزه ادبی بالکان، جایزه بارنس آمریکا، کتاب سال ایتالیا و فرانسه، جایزه یونس نادی ترکیه و جایزه اورهان کمال شده است.

به گزارش مهر، رمان ۱۸۹ صفحه‌ای «بی‌قراری» نوشته «زولفو لیوانلی» با ترجمه «پری اشتری» در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و به قیمت ۱۷ هزار تومان از سوی بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه، منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید