دعوت از ۱۷ ورزشکار به سومین اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۸
    کد خبر :290213

سومین مرحله اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان از روز ۸ خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، این اردو که از هشتم خرداد ماه به میزبانی ساری برگزار می شود، به منظور آمادگی حضور در رقابت های جهانی هلند و نیز بازی های پاراآسیایی جاکارتا تدارک دیده شده است.

فریبا سلیمانی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در این باره گفت: سومین مرحله از اردوی تیم ملی با دعوت از 17 بازیکن به میزبانی ساری آغاز می شود که از این تعداد، 3 بازیکن جوان و جدید هستند که به تازگی استعداد یابی شده اند و زیر نظر مربیان تیم ملی کلیه تکنیک ها و تاکتیک ها را به صورت پایه ای و اصولی خواهند آموخت.

وی افزود: ترکیب اعزامی به رقابت های جهانی هلند تقریبا مشخص شده است اما با توجه به اینکه شرایط بازیکنان متغیر و رقابت بین آنها نزدیک است، امکان تغییر وجود دارد و از آنجا که برای تلاش همه ی بازیکنان احترام قائل هستیم و انگیزه های آنها قابل تحسین است، هیچ حاشیه ی امنی برای ملی پوشان قائل نیستیم و بهترین ها در ترکیب نهایی جای خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: در نهایت از همین بازیکنانی که به اردو دعوت شده اند، دو ترکیب برای مسابقات جهانی هلند و نیز پس از آن بازی های پاراآسیایی جاکارتا انتخاب خواهند شد و امیدواریم بتوانیم در هر دو رویداد پیش رو بهترین عملکرد تیم ملی را به نمایش بگذاریم.

سلیمانی در پایان گفت: با توجه به برگزاری اردو در ماه مبارک رمضان، شهر ساری برای سومین اردوی تیم ملی انتخاب شد و ملی پوشان از عصر فردا، 7 خرداد وارد این شهر می شوند تا تمرینات خود را از 8 خرداد آغاز کنند.

معصومه زارعی براتی، ندا پنجه باشی، فاطمه زهرا محمدی، زهرا لطفی(خراسان رضوی)، زهرا دانایی(گلستان)، بتول جعفریان، فاطمه جهانی، بتول خلیل زاده(کرمان)، نسرین فرهادی(چهارمحال و بختیاری)، معصومه شجراتی، فهیمه ندا، زینب ملکی (اصفهان)، فرزانه حیدری(هرمزگان)، مهری فلاحی دریاکناری(گیلان)، سمیرا خالقی(زنجان)، زهرا نجاتیعارف، سمانه طاهری(همدان) 17 ملی پوش دعوت شده به این اردو هستند.

سومین اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان با نظارت فریبا سلیمانی، سرمربی تیم ملی و با همراهی مریم ایرانمنش و پروانه باغبان، کمک مربیان تیم ملی برگزار خواهد شد و سمیرا محمدی نیز به عنوان مربی بدن ساز در کنار تیم حضور دارد.

معصومه مهرورز نیز سرپرستی این تمرینات را که از 8 تا 15 خرداد ماه برگزار می شود، بر عهده دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید