بازدید مولاوردی از نمایشگاه عکس آوارگان موصل و کوبانی + تصاویر

    کد خبر :113585

«شهیندخت مولاوردی» دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی روز چهارشنبه ۵ مهر از نمایشگاهی با عنوان «موصل؛ رالی بی قراری» که عکس‌های آن توسط مریم مزروعی تهیه شده است، بازدید کرد.

شهیدخت مولاوردی، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی در بازید از خانه هنرمندان ایران گفت: من سال‌هاست که با فعالیت‌های خانه هنرمندان ایران آشنا هستم و بارها برای تماشای نمایش‌هایی که در این مجموعه روی صحنه رفته‌اند و نمایشگاه‌هایی که در این مجموعه برپا شده به خانه هنرمندان آمده‌ام. اما هربار که به این مجموعه می‌آیم بیش از پیش نسبت به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این مجموعه آگاه می‌شوم و معتقدم باید بیشتر از پتاسیل‌های این مجموعه استفاده کرد.

وی افزود: نمایشگاه «موصل؛ رالی بی قراری» یکی از نمایشگاه‌های خوبی است که در چند ماه اخیر به تماشای آن رفته‌ام. در این نمایشگاه عکس‌های ماندگاری از بازه زمانی یک هفته پیش از بازپس‌گیری موصل به نمایش درآمده است.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی ادامه داد: در این نمایشگاه عکاس، تمرکز خود را روی عکاسی از زنان و کودکان قربانی موصل و کوبانی گذاشته است و عکس‌ها به خوبی گویای عمق فاجعه‌ای هستند که در این مناطق توسط داعش رخ داد. ما باید همواره به خاطر داشته باشیم که زنان و کودکان قربانیان اصلی جنگ‌ها هستند و بیشترین آسیب را می‌بینند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید