گوشی Nova 10 Youth Edition هوآوی با سرعت شارژ بالا معرفی شد

    کد خبر :979040
گوشی Nova 10 Youth Edition

شرکت هوآوی به تازگی از گوشی Nova 10 Youth Edition رونمایی کرد که در کنار مشخصات میان رده و قیمتی مناسب، سرعت شارژ بالا 66واتی دارد.

بازتاب-هواوی عضو جدیدی را به سری نوا اضافه کرده است. این شرکت محصولی در چین به عنوان جدیدترین گوشی رده میانی معرفی کرد. با پردازنده 4جی  کوالکام  Snapdragon و شارژ سریع 66 واتی گزینه‌ای کارآمد است. یک نمایشگر بزرگ LCD با طراحی حفره دار داشته و در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

هوآوی  Nova 10 Edition Edition با طرحی مشابه مدل‌های دیگر این سری همراه است. شما یک ماژول دوربین بیضی عمودی در عقب دارید که چهار حسگر دوربین دارد. دوربین سلفی هم به صورت حفره‌ای در جلو جای گرفت. نمایشگر پنل LCD با سایز 6.78 اینچی و وضوح FHD+ است و نرخ نوسازی 90 هرتزی ارائه می‌دهد.

گوشی Nova 10 Youth Edition

همچنین باید به ضخامت 7.9 میلیمتری و وزن 191 گرمی اشاره کرد. از مشخصات کلیدی دستگاه باید به پردازنده اسنپدراگون 680 با تراشه گرافیکی Adreno 610، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین سنجش عمق 2 مگاپیکسلی اشاره کرد. دوربین سلفی نیز وضوح 16 مگاپیکسلی ارائه می‌دهد.

هوآوی در این گوشی باتری 4000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ 66 واتی به کار گرفته است. سیستم عامل آن هم HarmonyOS 2.0.1 است و جک 3.5 میلیمتری هدفون و حسگر اثرانگشت نیز تعبیه شد. شرکت چینی قصد دارد محصول جدید را در رنگ مشکی و آبی کریستالی راهی بازار کند.

نسخه 128 گیگابایت حافظه داخلی آن 289 دلار قیمت دارد و از 3 مارس راهی بازار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید