کیا K8 برادر بزرگتر کادنزا با طراحی جدید رونمایی شد

    کد خبر :1085152
کیا K8 برادر بزرگتر کادنزا با طراحی جدید رونمایی شد

کیا در سال 2021 کادنزا را از ایالات متحده خارج کرد، اما در اواخر همان سال، جایگزین آن در کره جنوبی عرضه شد.

بازتابدر بازار داخلی کره، این سدان بزرگ با نام K7 شناخته می‌شد، اما برای آخرین نسل، به نام K8 روی آورد. اکنون، یک به‌روزرسانی در اواسط نسل آن صورت گرفته است. در سبک معمولی کیا، تغییرات قابل توجه هستند، حتی اگر از نظر فنی فقط یک فیس لیفت باشد.

مطابق با جدیدترین زبان طراحی کیا، K8 دارای چراغ‌های عمودی جلویی است که ظاهری آینده نگرانه به خودرو می‌بخشد. قسمت جلو در مقایسه با مدل پیش از فیس لیفت کاملاً بازطراحی شده و اکنون یک نوار LED پهن برای ایجاد پل ارتباطی بین چراغ‌های جلو وجود دارد. کیا همچنین لوگوی خود را از سپر به پایین کاپوت منتقل کرده است.

کیا K8 برادر بزرگتر کادنزا با طراحی جدید رونمایی شد

تغییرات در عقب کمتر آشکار است، اما خوشحالیم که می‌گوییم اگزوزهای تقلبی وحشتناک اکنون به حالت اولیه برگشت. به نظر می‌رسد چراغ‌های عقب جابجا شده‌اند در حالی که سپر بازسازی شده طراحی تمیزتری دارد. برای یک فیس لیفت غیرمعمول، اورهانگ‌های جلو و عقب پس از ترمیم مجدد سپرها کمی طولانی‌تر از قبل شده‌اند.

با قدم گذاشتن در داخل، نکات قابل توجهی نیز وجود دارد. سیستم کنترل تهویه هوا اصلاح‌شده اکنون در زیر دریچه‌های هوای مرکزی قرار دارند. کیا متریال نرم و لطیف بیشتری را اضافه کرده و یک نوار نور محیطی LED که داشبورد را به دو نیم می‌کند، افزود. در عقب، سگک‌های کمربند ایمنی روشن می‌شوند. صحبت از ایمنی شد، همه نسخه‌ها دارای 10 کیسه هوا به عنوان تجهیزات استاندارد هستند. در جاهای دیگر، چراغ‌های جلو دارای نور بالای تطبیقی ​​بوده که تا حدی کم نور می‌شود تا رانندگان مقابل را آزار ندهد.

کیا K8 برادر بزرگتر کادنزا با طراحی جدید رونمایی شد

اگر به خاطر داشته باشید، کادنزا کنار رفته کاملاً با دیفرانسیل جلو فروخته می‌شد. K8 از روز اول در کره با سیستم چهار چرخ متحرک اختیاری عرضه شده است. نیرو توسط یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری بنزینی با قدرت 195 اسب بخار و 183 پوند فوت برای مدل پایه تامین می‌شد. اگر به سرعت بیشتری نیاز دارید، یک موتور 3.5 لیتری V-6 بزرگ‌تر با 296 اسب بخار قدرت و 265 پوند فوت وجود دارد. البته مدل دومی را می‌توان با سیستم حرکتی AWD خریداری کرد.

از طرف دیگر، مشتریان می‌توانند LPI 3.5 را انتخاب کنند که مخفف تزریق پروپان مایع است. این یکی دارای 237 اسب بخار و 231 پوند فوت است. آخرین پیشرانه موجود یک واحد هیبریدی 1.6 لیتری با قدرت ترکیبی 227 اسب بخار و 258 پوند فوت است. ارزان‌ترین مدل این خودرو 27 هزار دلار بوده و مدل رده بالا به 37 هزار دلار می‌رسد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید