کنسول پلی استیشن 5 پرو زودتر از انتظار رونمایی می شود

    کد خبر :1088285
کنسول پلی استیشن 5 پرو زودتر از انتظار رونمایی می شود

شایعات در مورد کنسول بازی آینده سونی، پلی استیشن 5 پرو، در حال انتشار است. در حالی که این غول فناوری درباره عرضه رسمی آن صحبت نکرده است، گزارش‌های اخیر توسعه‌دهندگان و تحلیلگران صنعت حاکی از آن بوده که این کنسول بیش از هر زمان دیگری به فروش نزدیک است.

بازتاب- طبق اطلاعات فاش شده از Gamescom 2024 از طریق Wccftech، توسعه دهندگان پیشتر مشخصات پلی استیشن 5 پرو را دریافت کرده‌اند و بسیاری بر این باورند که Unreal Engine 5 در این سخت افزار جدید در مقایسه با PS5 استاندارد بسیار سریع‌تر اجرا می‌شود. وب سایت ایتالیایی Multiplayer نیز خبر از شنیده شدن یک توسعه دهنده داد که بازی خود را به دلیل عرضه کنسول به تاخیر انداخته است.

از نظر مشخصات، شایعه شده است که پلی استیشن 5 پرو 45 درصد عملکرد رندر شطرنجی را افزایش می‌دهد که از طریق GPU قدرتمندتر و حافظه سریع‌تر به دست می‌آید. این به گیم‌پلی روان‌تر و تصاویری دقیق‌تر تبدیل می‌شود. ردیابی پرتو، که رفتار نوری واقعی را شبیه‌سازی می‌کند، انتظار می‌رود که پیشرفت قابل‌توجهی را در PS5 Pro نیز مشاهده کند که به طور بالقوه منجر به تجربه‌های بازی فراگیرتر و واقعی‌تر می‌شود.

کنسول پلی استیشن 5 پرو زودتر از انتظار رونمایی می شود

علاوه بر این، شایعه شده است که PS5 Pro دارای معماری یادگیری ماشینی سفارشی با قابلیت 300 TOPS (عملیات Tera در هر ثانیه) از محاسبات 8 بیتی است. این فناوری از فناوری ارتقاء مقیاس سوپر رزولوشن پلی استیشن (PSSR) پشتیبانی می‌کند که نویدبخش بهبود کیفیت تصویر بدون ایجاد فشار اضافی بر عملکرد رندر است. در حالی که سونی تاریخ انتشار را تایید نکرده، شایعات حاکی از آن است که پلی استیشن 5 پرو ممکن است در ماه سپتامبر رونمایی و در ماه نوامبر منتشر شود، مشابه جدول زمانی عرضه PS4 Pro. قیمت PS5 Pro بین 600 تا 700 دلار برآورد شده است.

همانطور که منتظر اطلاعات رسمی بیشتری از سونی هستیم، واضح است که پلی استیشن 5 پرو در حال تبدیل شدن به یک گزینه قانع کننده برای گیمرهایی است که به دنبال یک کنسول قدرتمندتر و با ویژگی‌های غنی‌تر هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید