کراس اوور الکتریکی رایزینگ R7 معرفی شد/ خودرویی با نمایشگر 43 اینچی

    کد خبر :914323

شرکت رایزینگ از برندهای نوظهور چینی بوده که در زمینه تولید خودروهایی الکتریکی شروع به فعالیت کرده و در جریان نمایشگاه خودرو گوانگدونگ از محصول کراس اوور الکتریکی خود تحت عنوان رایزینگ R7 رونمایی به عمل آورد.

بازتاب- این مدل در کنار طراحی به روز از فناوری‌های جدیدی هم بهره می‌برد. خودرو الکتریکی که مجهز به سیستم کروز کنترل است و از فاصله یاب لیزری و 33 سنسور برخوردار بوده که عملکرد دقیق و پایدار سیستم رانندگی خودکار را تضمین می‌کند.

گذشته از طراحی جسورانه بیرونی این کراس اوور، در داخل شاهد یک صفحه نمایش 43 اینچی بزرگ هستیم که از سه بخش تشکیل شد. چنین طراحی را پیشتر در سدان الکتریکی مرسدس بنز EQS مشاهده کردیم.  بنابراین رایزینگ R7 دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش بزرگ، یک خوشه ابزار دیجیتال و یک نمایشگر مجزا برای سرنشین جلو است. علاوه بر این، یک نمایشگر هدآپ روی شیشه جلو هم قرار گرفت.

علاوه بر نمایشگر در بخش فنی باید به قدرت 544 اسب بخاری در کنار سیستم چهار چرخ متحرک هم اشاره کرد. نسخه پایه مجهز به دیفرانسیل عقب و قدرت 340 اسب بخار است، در حالی که نسخه برتر به سیستم چهار چرخ متحرک مجهز شده و قدرتی معادل 544 اسب بخار ارائه می‌دهد. سقف سرعت آن 200 کیلومتربرساعت بوده و با هر بار شارژ برد حرکتی 600 کیلومتری خواهد داشت. جزئیات عرضه و قیمت مشخص نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید