کادیلاک Sollei رونمایی شد/زیبای افسانه ای

    کد خبر :1081708
کادیلاک Sollei رونمایی شد/زیبای افسانه ای

کادیلاک با رونمایی کانسپت Celestiq نشان داد که برنامه آن بلندپروازانه است و قصد دارد خودروهایی را وارد خط تولید خود کند که در نوع خود کم نظیر هستند.

بازتاب-خودرو کانسپت Celestiq اتومبیل الکتریکی سفارشی با تولید محدود، گزینه‌های سفارشی‌سازی تقریباً نامحدودی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، راهی جدید جسورانه برای این برند لوکس. اما در آینده برای خودروهای سفارشی کادیلاک چه اتفاقی می‌افتد؟ اگر کانسپت کانورتیبل جدید Sollei پیش‌نمایش مسیر آینده این خودروساز را نشان دهد، Celestiq چندان هم جذاب نیست.

Sollei خاطرات Ciel به همان اندازه شیک سال 2011 را تداعی می‌کند که هرگز به تولید نرسید. Sollei ترکیبی از SOL، برای خورشید و LEIsure یک طراحی جدید است. اما این تصادفی نیست که شبیه Celestiq، اولین خودروی دست ساز جدید کادیلاک در بیش از نیم قرن گذشته است. این دو همه چیز را جلوتر از ستون A و کابین به نمایش درمی‌آورند و از پلتفرم اولتیوم یکسانی استفاده می‌کنند.

همه چیز در Sollei چشم نواز است، بخصوص درب‌های دراز آن. این خودرو دارای یک خط بدنه میانی است که از سمت پایین کشیده شده و چراغ‌های جلو آشنا و چراغ‌های عقب جدید را به هم متصل می‌کند، این چراغ‌ها در قسمت عقب درون یک عنصر کشیده می‌شوند. تاکاهیکو سوگینوشیتا، مدیر طراحی این اتومبیل، می‌گوید این کانسپت فاقد دستگیره‌های معمولی درب است و در مقابل دکمه‌های باریکی در هاله‌ی آلومینیومی قرار داده شده که به کابین حلقه می‌زند و به خودرو طراحی تمیز و مینیمال می‌دهد که قرار است از جزئیات خودرو خارج شود.

کادیلاک Sollei رونمایی شد/زیبای افسانه ای

کادیلاک فلز را در داخل و خارج در یک روکش جدید به نام “شفق قطبی” که به نام شفق شمالی و جنوبی نامگذاری شده، از جمله قاب شیشه جلو آلومینیومی جامد و گریل بالایی رنگ آمیزی کرد. ارین کراسلی، مدیر طراحی کادیلاک Celestiq گفت که این شرکت در سفارشات سفارشی خود از مواد اصلی استفاده می‌کند و به طور خاص بر عدم استفاده از پلاستیک تمرکز می‌کند. او گفت: “هر چیزی که شبیه فلز به نظر می‌رسد، واقعا فلزیست.”

این کانسپت واقعاً در کابین داخلی درخشان است، با روکش‌های چوبی با دست برش خورده و با دست چیده شده و روکش‌های منافذ باز. صندلی‌ها جلوه جذابی داشته و نرم و راحت هستند و با چرم ناپا شاهد صندلی لوکس هستیم. Sollei همچنین اولین خودرو کادیلاک است که یک ماده زیستی جدید و تجدیدپذیر به نام Fine Mycelium دارد. این شرکت از آن بر روی تشک‌های شارژ و حفره درب استفاده کرد.

کادیلاک در این مدل از یک قاب فلزی و چرمی سفارشی با سبک چاپ سه بعدی در کنسول وسط عقب قرار داد. این قاب زیر یخچال نوشیدنی یکپارچه با درب شیشه‌ای برقی بین صندلی‌های عقب قرار دارد. همچنین نمایشگر لمسی در کنسول وسط عقب قرار گرفته که به نوعی بخش تنظیمات است و به سرنشینان اجازه می‌دهد کنترلی روی شیب عقب، پرده، صندلی و برخی دیگر داشته باشند.

کادیلاک رنگ کرم Manila خود را برای این کانسپت تدارک دید که این شرکت در ابتدا سال‌های 1957 و 1958 روی خودروهای خود استفاده می‌کرد. همچنین رینگ‌های آلومینیومی 23 اینچی هم در نظر گرفته است. کادیلاک Sollei دارای سقف پارچه‌ای بوده که هنگام خرید می‌توان طرح پارچه‌ای خود را سفارش دهید.

کادیلاک Sollei رونمایی شد/زیبای افسانه ای

جان راث معاون جهانی شرکت کادیلاک اظهار داشت:

کاری که خودرویی مانند Sollei انجام می‌دهد این است که به ما این امکان را می‌دهد که به افراد خلاق در شرکت کادیلاک فرصتی برای ابراز وجود بدهیم و من فکر می‌کنم که آنها کار خوبی برای بیان اینکه یک کانورتیبل 2+2 می‌تواند جذاب به نظر برسد، انجام داده‌اند.

15 سال از زمانی که کادیلاک یک کانورتیبل، یعنی خودرو XLR را ارائه کرد و نزدیک به 50 سال از آخرین کانورتیبل الدورادو می‌گذرد. چند سال پیش، دلالان آن ابراز علاقه کردند که کانورتیبلی را در خط تولید بخواهند که در بخش لوکس تحت سلطه کراس اوورها و SUVها متمایز شود. اگر کادیلاک بخواهد به تنظیم “استاندارد جهان” ادامه دهد، ارائه یک کانورتیبل سفارشی و خیره‌کننده آن را متمایز می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید