چشمانداز سوددهی فولکس در آمریکا
گروه خودروسازی فولکسواگن آلمان میکوشد در آمریکا سودده شود.
مدیر جدید گروه خودروسازی فولکسواگن پایان دادن به روند ضرردهی این گروه در آمریکا را در لیست اولویتهای کاری خود قرار داده است.
هربرت دایس که به تازگی جانشین ماتیاس مولر شده، شخصا مسوولیت رسیدگی به وضعیت منطقه آمریکا را قبول کرده است و در ماه ژانویه نیز به اصرار خود به دیترویت سفر کرد تا در رویداد رونمایی خودروی «جتا» حضوریابد. دایس قصد دارد سهم فولکسواگن از بازار آمریکا را از ۲ درصد کنونی به ۵ درصد برساند. او دستیابی به این هدف را ظرف مدت ۱۰ سال امکانپذیر میداند.
به گزارش دنیای اقتصاد، به گفته دایس فولکسواگن برای تصاحب بازار آمریکا سالانه دو خودروی جدید به این بازار عرضه خواهد کرد که متناسب با نیاز آمریکاییها طراحی شدهاند. او در نخستین کنفرانس خبری خود گفت: «ما در دوره تحول صنعت خودرو جهان هستیم، ضروری است که فولکسواگن هم با سرعت بیشتری عمل کند.»