پورشه تایکان GTS Hockenheimring Edition معرفی شد/نسخه‌ای ویژه برای سالگرد یک پیست

    کد خبر :914132

در سال 1932 پیست هوکنهایمرینگ در شهر هوکنهایم آلمان تاسیس شد و اکنون پورشه به مناسبت تاسیس این پیست محبوب نسخه ویژه تایکان را تحت عنوان تایکان GTS Hockenheimring Edition معرفی کرده است.

بازتاب- پیست مورد اشاره برای مسابقات فرمول 1 تاسیس شد اما بعدها خودروهای دیگری هم برای مسابقه در این پیست حضور پیدا می‌کنند. ظرفیت این پیست به 120 هزار نفر می‌رسد و با گذشت 90 سال از تاسیس آن اکنون پورشه آن را با یک نسخه ویژه تایکان GTS جشن می‌گیرد.

الکساندر پولیچ، رئیس هیئت اجرایی Porsche Deutschland GmbH می‌گوید:

“با این نسخه ویژه انحصاری، ما نه تنها طرفداران خودروی اسپرت تمام الکتریکی خود را خوشحال می‌کنیم، بلکه وابستگی خود را به هاکنهایمرینگ نیز برجسته می‌سازیم. ما به پیست اتومبیلرانی افسانه‌ای به خاطر تاریخ غنی و 90 ساله تبریک می‌گوییم. با وجود مرکز تجربه پورشه، هوکنهایمرینگ از سال 2019 حتی بیشتر به خانه‌ای برای برند ما تبدیل شده است. در طول سالگرد، یک پورشه تایکان GTS Hockenheimring Edition به عنوان خودروی نمایشی در هاکنهایمرینگ به نمایش گذاشته خواهد شد.”

الکساندر فابیگ، معاون فردی و کلاسیک پورشه می‌گوید:

“مواد ظریف، ترکیب رنگی زیبا و جزئیات غیرعادی که هنوز در تایکان به این شکل نشان نداده‌ایم، چیزی هستند که این نسخه ویژه را منحصربه‌فرد می‌کنند. رنگ خاکستری سنگی از برنامه رنگی سفارشی می‌آید و برای نسخه ویژه در سال مدل فعلی تایکان رزرو شده است. این رنگ بی‌انتها و خیره‌کننده بیرونی پورشه بر شخصیت احساسی این خودروی اسپرت الکتریکی تاکید می‌کند. برنزیت به عنوان یک رنگ متضاد برای تکمیل طرح ایجاد شد. رنگ‌های فلزی کلاسیک را دوباره تفسیر می‌کند و حاشیه‌های بیرونی و داخلی زیبایی را به دنبال دارد.”

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت پورشه مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید