پورشه تایکان توربو اس برابوس معرفی شد/ دستپخت خوشمزه آلمانی

    کد خبر :910856

محصول تازه معرفی شده برابوس که همان پورشه تایکان توربو اس است، دارای پکیج ظاهری هیجان انگیز بوده که نظر هر فرد علاقمند به دنیای خود را جلب می‌کند. مدلی که چهره جسورانه‌تر و وحشی پیدا کرده است.

بازتاب- تایکان توربو اس برابوس در طراحی ظاهری و داخلی کاملا سفارشی سازی شده و جلوه بسیار جذاب‌تری پیدا کرد. این مدل با رینگ رینگ‌های 22 اینچی آلیاژی 11 پره مشکی رنگ همراست که زیبایی آن را دو چندان کرده است. برابوس باتوجه به سابقه درخشانی که در تیونینگ خودروها دارد، دستپخت جدید را با طراحی هیجان انگیزتری همراه ساخته است.

در واقع پورشه تایکان توربو اس به لطف این شرکت از کیت بدنه اسپرتی برخوردار است که با برنامه CAD طراحی شده تا بهترین آیرودینامیک را برای بدنه تایکان رقم زند. در بدنه این مدل از فیبرکربن بهره گرفته شده و ظاهری پهن‌تر هم داده شده است.

قسمت جلوی تایکان یک فیس لیفت اسپرت با اجزای بدنه BRABUS سفارشی داده شده است. اسپویلر جلو کربنی برابوس با دریچه‌هایی در هر دو طرف نمای جلو را هیجانی می‌کند. علاوه بر این، شکل پیچیده آن ارتفاع محور جلو را در سرعت‌های بالا کاهش می‌دهد. تزئینات کربنی برای ورودی‌های هوای جانبی در هماهنگی با محیط کربنی مرکزی دوربین جلو، ظاهری چشم‌گیرتر را رقم می‌زند. علاوه بر این، پوشش‌ها جریان هوا را به رادیاتورها می‌رسانند و در حالی که تزئینات سفارشی برای دهانه‌های جانبی در چهره جلو، موجب ارائه هوای خنک به ترمزهای جلو می‌شود.

برای کسب جزئیات بیشتر این سدان کوپه چهار درب پورشه به وب سایت برابوس مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید