پایان کار IGTV در اینستاگرام

    کد خبر :850847
پایان کار IGTV در اینستاگرام

در لابلای جنجال‌های مربوط به قطع شدن ۶ ساعته فیسبوک، اینستاگرام و واتس‌اپ، حالا اعلام شده است که آپدیت جدید اینستاگرام دارای یک تغییر بسیار بزرگ و پر سر و صدا خواهد بود.

در آپدیت آتی اینستاگرام، ویدیوهای بلند که به بخش IGTV منتقل می‌شدند و البته با بازدید کمتری روبرو می‌شدند، با ویدیوهای عادی ادغام خواهند شد و دیگر بخشی به نام IGTV در اینستاگرام وجود نخواهد داشت. بخش IGTV به طور کلی از زمان معرفی در ژوئن ۲۰۱۸ با استقبال بسیار کمی روبرو شد و این موضوع دلیل اصلی این تغییر و تحول به‌حساب می‌آید.

سخنگوی شرکت اینستاگرام می‌گوید اپلیکیشن IGTV که نامش به Instagram TV تغییر خواهد کرد، همچنان مقصد افرادی است که می‌خواهند ویدیوهای طولانی تماشا کنند.

اینستاگرام در آگوست سال ۲۰۲۰ نیز یک سرویس دیگر به نام Reels برای پذیرش ویدیوهای کوتاه معرفی کرده بود که این بخش هم نتوانست توفیق چندانی داشته باشد، زیرا برخلاف یوتیوب و تیک‌تاک روش مشخص و ثابتی به منظور پرداخت پول و درآمدزایی برای تولیدکنندگان محتوا ندارد.
به گزارش همشهری آنلاین، این تغییر می‌تواند به تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام نیز کمک کند. اگرچه آنها همچنان باید ویدیوهای بلند بسازند تا صلاحیت استفاده از تبلیغات را پیدا کنند، ولی با این وضعیت محتواهای‌شان به مراتب راحت‌تر از آنچه که پیش‌تر در IGTV وجود داشت، به دست مخاطبان می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید