پاسخ خنده‌دار ChatGPT بینگ به یک کاربر

    کد خبر :975157
ChatGPT

در هفته‌های گذشته چت بات ChatGPT صدر اخبار را به خود اختصاص داد. هوش مصنوعی که توسط شرکت OpenAI توسعه یافته و موفقیت آن موجب شد تا مایکروسافت سرمایه‌گذاری روی این پروژه داشته باشد.

بازتاب- تفاهم میان OpenAI و مایکروسافت در نهایت باعث شد تا چت بات ChatGPT با بینگ ادغام شود و افراد بتوانند گفتگوی شبه انسانی با ربات داشته و به پاسخ‌ پرسش‌های خود دست یابند.

در حالی که انتظار داشتیم برخلاف بارد گوگل مشکل خاصی را شاهد نباشیم، به تازگی کاربری به نام u/Alfred_Chicken در ردیت پرسشی از ChatGPT مبنی بر اینکه آیا ربات بینگ هوشیار است، داشت. در پاسخ ChatGPT پاسخ روشنی نداده و در چند سطر نوشته است “من هستم، من نیستم.”

ChatGPT

این پاسخ بسیار خنده‌دار بوده و جای تعجب داشته که چت بات OpenAI هم به پاسخ نادرستی دست یافت. البته کاربران متعددی نسبت به پاسخ عجیب این چت بات گزارشی منتشر کردند و ما به یک نمونه اشاره کردیم.

اگرچه ChatGPT موفق‌ترین مدل چت ربات هوش مصنوعی در دنیا است، اما بی عیب نیست و محدودیت هایی دارد. با این حال، تنها زمان نشان می‌دهد که آیا پاسخ‌های داده شده به کاربران Bing در پارامترهای عادی است یا خیر.

در اخباری مرتبط بود که گوگل بارد با پاسخ اشتباه خود موجب کاهش بزرگ سهام گوگل شد. این شرکت نیز وعده داده تا مشکلات بارد را حل کرده تا کمترین مشکل را در دادن پاسخ داشته باشد. حال باید منتظر ماند تا مشخص شود عاقبت این چت بات‌های هوش مصنوعی چه خواهد شد و کدام یک خواهند توانست به موفقیت بیشتری نسبت به هم دست یابند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید