هوآوی با وجود تحریم امریکا به دنبال گسترش محصول است

    کد خبر :1063555
هوآوی با وجود تحریم امریکا به دنبال گسترش محصول است

سال گذشته هواوی از سیستم عامل HarmonyOS NEXT به طور انحصاری برای توسعه دهندگان رونمایی کرد. این سیستم عامل از برنامه‌های اندروید پشتیبانی نمی‎‌کند و می‌تواند آینده گوشی‌های هواوی و سایر دستگاه‌های هوشمند متصل باشد.

بازتاب– گزارش قبلی از Nikki Asia ادعا کرد که هارمونی او اس نکست هواوی می‌تواند در آینده با iOS و اندروید رقابت کند. اکنون آخرین خبر این است که هواوی قصد دارد اکوسیستم HarmonyOS را در سطح جهانی عرضه کند. در نتیجه تحریم‌های آمریکا طی سال 2019، این شرکت سیستم عامل جدیدی به نام HarmonyOS را برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های هوشمند متصل خود ارائه کرد.

سیستم عامل اختصاصی هواوی تاکنون محدود به کشور خود بوده است، اما اکنون این شرکت قصد دارد آن را در سطح جهانی گسترش دهد. در خلال نشست تحلیلگران امسال، رئیس فعلی هواوی، خو ژیجون، این برنامه‌ها را فاش کرد. هواوی معتقد است که می‌تواند آن را به سومین سیستم عامل ترجیحی دنیا برای دستگاه‌های تلفن همراه تبدیل کند.

این شرکت در حال همکاری نزدیک با توسعه دهندگان برای ایجاد یک اکوسیستم برنامه قوی برای HarmonyOS است. این شرکت ابتدا روی بازار چین تمرکز خواهد کرد. به گفته Xu، مردم در کشور خود بیشتر وقت خود را صرف مجموعه‌ای از نزدیک به 5000 اپلیکیشن می‌کنند. طبق معمول، این شرکت در ابتدا بر روی در دسترس بودن و عملکرد یکپارچه این برنامه ها تمرکز خواهد کرد.

با این حال، ساخت اکوسیستم اپلیکیشن و رقابت با غول های تثبیت شده مانند پلی استور گوگل یا اپ استور اپل می‌تواند چالش برانگیز باشد. طبق داده‌های Business of Apps، فروشگاه Google Play در حال حاضر مجموعه‌ای از بیش از 3.2 میلیون برنامه و اپ استور نیز بیش از 2 میلیون برنامه دارد. اگر هواوی در ساخت یک اکوسیستم اپلیکیشن رقیب موفق شود، جالب است که ببینیم بازار جهانی چه واکنشی نشان خواهد داد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید